Don't call me PUSSY Don't call me PUSSY
Kurks :3 Kurks :3
Whee! Whee!
Kaverille kans Kaverille kans
Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22 Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
Pasi ja Anssi Pasi ja Anssi
Tulevaisuus Tulevaisuus
feels good man feels good man
Arska pajauttaa Arska pajauttaa
PAkko jakaa PAkko jakaa
Kowalski, selittäkää! Kowalski, selittäkää!
oho tukka lähti oho tukka lähti
Osti lisäaikaa Osti lisäaikaa
Honey Nut Gestapos Honey Nut Gestapos
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
plontit pojat plontit pojat
:D :D
apinalauma apinalauma
Ilman Hitleriä Ilman Hitleriä
Tein vähän ilta(yö)palaa :D Tein vähän ilta(yö)palaa :D
Räkäletti kuntoon Räkäletti kuntoon
argumentointi argumentointi
Aamufilosofiaa Aamufilosofiaa
 865 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 07.01.2019 22:44:37
[ + 4 | ]

Viimeinen Reichstagin vapauttaja

[22640] [beljajev.jpg] [0.08 MB] [764x768] [] []
beljajev.jpg

nikolai

 · 

beljajev

 · 

sota

(192)  · 

reichstag

 · 

voitto

(27)
07.01.2019 22:46:58
#143412 [+-] Piilota Suosittele

92-vuotias Nikolai Mihailovitš Beljajev on viimeinen elossa oleva Berliinin Reichstagin vapauttamiseen osallistuneista neuvostosotilaista. Maailman ruskeasta rutosta vapauttaneille sankareille kunnia!

07.01.2019 23:13:01
#143441 [+-] Piilota Suosittele

>>143439
Mun kommenttini ja kuvan teksti ei ole täysin yksi yhteen. Kuvassa sanotaan "matala kumarrus sankarille". Minusta se ei ollut suomeksi kovin hyvä ilmaisu ja kehitin siihen oman version.

08.01.2019 09:53:16
#143630 [+1] Piilota Suosittele

Hinta toisen maailmansodan loppumisesta oli kova saksalaisnaisille. Berliinin natsivallasta vapauttaneet puna-armeijan joukot syyllistyivät historian suurimpaan joukkoraiskaukseen. He raiskasivat nykyisessä Saksan pääkaupungissa kaikki tielleen osuneet naiset kahdeksanvuotiaasta aina kahdeksankymppiseen.

Raiskattuja uskotaan olleen Berliinissä jopa 200 000. Raiskattujen keski-ikä oli 16,7 vuotta, ja jokainen raiskattiin keskimäärin 12 kertaa. Jopa 200 000 lapsen arvellaan saaneen alkunsa venäläissotilaan raiskauksista ja 10 000 naisen kuolleen raiskauksen seurauksiin.

Kivaa on tuntunu olevan....

08.01.2019 15:46:51
#143744 [+-] Piilota Suosittele

Sinäällään kyl kunnioitan melkolailla kaikkia veteraaneja, taistelivat sitten minkä aatteen alla. Mutta sodan romantisointi on oikeastaan loppupeleissä aika vammasta hommaa

08.01.2019 23:03:29
#144080 [+1] Piilota Suosittele

>>143630 Mutta kun voittajat kirjoittavat historian. Eihän Nagasakista ja Hiroshimasta puhuta tänä päivänäkään historian suurimpina sotarikoksina jotka kohdistuivat siviileihin.

[ 23 viestiä | ]