Eskimo (ei se jäätelö) Eskimo (ei se jäätelö)
Hain houkutin Hain houkutin
Ennen oli paremmin Ennen oli paremmin
Italialainen hämähäkkimies Italialainen hämähäkkimies
Irrottelua Irrottelua
Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone
oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3 oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3
Kalamies Kalamies
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Aasit Aasit
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
Matematiikkaa Matematiikkaa
Nyt mennään, mummo suu kii Nyt mennään, mummo suu kii
Tein ite ja säästin. Kuvakommentti Tein ite ja säästin. Kuvakommentti
Olen pettynyt Olen pettynyt
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Dio seikkailee 6 Dio seikkailee 6
vitun yhteiskunta vitun yhteiskunta
Onneks ei ollu oma lapsi Onneks ei ollu oma lapsi
Rassismi Rassismi
Pupuja Pupuja
kyllä se menee näinkin :> kyllä se menee näinkin :>
Tulevaisuus Tulevaisuus
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
 722 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 24.12.2018 15:24:16
[ + 3 - | ]

Hieno sadetakki

[22003] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [660x705] [] []
tiedosto.jpg

muovi

(32)  · 

paska

(483)  · 

roska

(25)  · 

lintu

(180)
24.12.2018 23:06:08
#136612 [+-] Piilota Suosittele

>>136595 Kattelen aina aamutv:n säätiedotuksen kun siinä kerrotaan kaupungin ilmanlaatu ja se on yleensä oikein hyvä. Muita hyviä uutisia ei koskaan olekaan.

[ 5 viestiä | ]