Viestintäongelmia Viestintäongelmia
Welcome to the garden Welcome to the garden
iidat iidat
aww :3 aww :3
Iida1 Iida1
Pierutyyny Pierutyyny
False Positive - Fundamental (1/3) False Positive - Fundamental (1/3)
Mummon manaaja Mummon manaaja
Cook The Man some F**king eggs B*tch! Cook The Man some F**king eggs B*tch!
niinpä näyttää olevan niinpä näyttää olevan
Kuules ny! Kuules ny!
DOOMROAR - Horizon DOOMROAR - Horizon
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Tykkääthän sinä minusta? Tykkääthän sinä minusta?
ei ki ei ki
False Positive - (Prologue) False Positive - (Prologue)
Yllädys Yllädys
Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa
Chris pekoni Chris pekoni
Tornadoisku Tornadoisku
Kyä vituttaa tyäykkoa Kyä vituttaa tyäykkoa
viu viu viu viu viu viu
tähä rytmii tähä rytmii
Totuus mikki hiirestä Totuus mikki hiirestä
 895 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 01.11.2017 17:40:46
[ + 4 - | ]

Devoluutio

[2128] [1509543366747.jpg] [0.13 MB] [720x1080] [] []
1509543366747.jpg

iran

(31)  · 

islam

(207)  · 

hiekkaneekerit

(18)  · 

rättipää

(36)  · 

pedofilia

(20)  · 

muslimi

(205)  · 

paskanahka

(148)  · 

terroristi

(102)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

suvakit

(201)
01.11.2017 18:44:30
#5656 [+1] Piilota Suosittele

>>5638 Mutta kyllä tosiuskovaisia sitten naurattaa, kun he saavat paistatella Paratiisin iloissa, kun taas vääräuskoiset palavat Helvetin tulissa iankaikkisesta iankaikkiseen. Siellä saavat sitten kaikenmaailman ateistit ja jumalanpilkkaajat anella armoa tai edes hetken helpotusta kärsimykseensä, mutta uskovaiset vain sanovat: "Ei" samalla kun hymyilevät muikean koppavasti ja kääntävät tuomituille selkänsä :3

01.11.2017 21:20:21
#5694 [+1] Piilota Suosittele

5682 Taivaaseen päässeet ovat tietenkin puhdistuneessa mielentilassa, eivätkä muuta ajattelekaan kuin Herran loistokkuutta.

02.11.2017 05:26:44
#5771 [+-] Piilota Suosittele

>>5769 Kyllä, mutta tuolla ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Uskonnoissa on yleensä selvät säännöt käännyttää muita ja levittää paskaa, ateismissa taas ei.

02.11.2017 17:29:29
#5846 [+-] Piilota Suosittele

5843 Taivaassa ei voi suvaita minkäänlaista syntiä. Mutta eihän kukaan Taivaan iloihin päässyt voisi kuvitellakaan rikkovansa Herraa vastaan. Heillä on toki vapaa tahto, mutta he eivät silti tee mitään, mikä olisi Herralle epämieluisaa. Se nyt vaan on niin, eikä ole ihmisten asia tietää, miten nämä asiat toimii. Herran haltuun.

15.04.2018 03:16:37
#47442 [+-] Piilota Suosittele

>>5638 Uskonnoissa oli ennen se hyvä että piti ihmiset kurissa, ja kaiken sen rankan elämän kanssa oli sentään toivo siitä että pääsi taivaaseen. Vaikka kyllähän se tiedettäkin hidasti, nykypäivänä nyt aika turha asia tuo uskonto enää.

[ 14 viestiä | ]