163484 en muista enää ..viimeaikoina vaan oon laittanu uuniin ja muistaakseni nämä kevyesti öljysin kulhossa mausteiden kanssa pyöritellen ja se kyllä kannatti ja muistin käännellä uunipellillä noita lohkoja paristi
[
3 viestiä
|
]
⭰
Bensaa tankattu?
hannu ja kerttu
nälkäinen kissa
Raakoja ovat
Yllättävää
tekee höpöä
Papuja ja rapuja
Kunnon lastit
Huomaatko eron?
uuniin
anna lisää
aamupala
Tulista
Potkua pöperöön
kesää odotellessa
Uuni myynnissä
Tyrone saa työpaikan
Ruokalusikallisen maistoin ja ihan hyvä kanan maku ja polte