Nörttihuumoria vuodelta 45 Nörttihuumoria vuodelta 45
Ei jaksa keksiä otsikoita 71 Ei jaksa keksiä otsikoita 71
jiiihaa jiiihaa
Menisitkö muualle? Menisitkö muualle?
venäläistä menoa venäläistä menoa
Mieltäylentäviä youtube eläinvideoita Mieltäylentäviä youtube eläinvideoita
Ei jaksa keksiä otsikoita 84 Ei jaksa keksiä otsikoita 84
Anastasia stahp! Anastasia stahp!
Kosto on aina iloinen Kosto on aina iloinen
That great Bepis taste That great Bepis taste
Ostakaa hattaraa Ostakaa hattaraa
Samalta kuulostaa Samalta kuulostaa
junes lokka junes lokka
E E
Ei jaksa keksiä otsikoita 76 Ei jaksa keksiä otsikoita 76
antimateria pihtaa antimateria pihtaa
Ms. 'Murica Ms. 'Murica
aikuiseksi rituaali aikuiseksi rituaali
Turvallisuus ennen kaikkea II Turvallisuus ennen kaikkea II
Walk of Shame Walk of Shame
Käsisignaaleja ennen vilkkuja Käsisignaaleja ennen vilkkuja
Kaupunkilais fuccboit vs maalaisjunthit Kaupunkilais fuccboit vs maalaisjunthit
Matrix temppuilee Matrix temppuilee
Driftailun perusoppimäärä (turku drift kuuluu lisäkursseihin) Driftailun perusoppimäärä (turku drift kuuluu lisäkursseihin)
 946 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 31.08.2018 17:48:32
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 31.08.2018.

Kaikista pahimpia rikollisia

[16956] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
tiedosto.jpg

ministerit

(6)  · 

eduskunta

(18)  · 

epärehelliset

31.08.2018 18:22:06
#89936 [+1] Piilota Suosittele

Vain 4? Eiköhän kaikista ketkuista ketkä on olleet ministereinä ja kansanedustajina saisi kunnon valokuva mosaiikin. Pelkästään Kataisen väärennys jupakan olisi pitänyt torpata herra hissi hänen kohdallaan. Jäättenmäki sentään erosi kun vahingossa sai papereita faxilla. Alho taas ei puolestaan erottanut omia tai muiden rahoja ja silti jatkoi istumistaan. Paavo Lipponen meni vasta demari uran jälkeen vähintäänkin hämäriin lobbaus hankkeisiin, hänen nyk.puoliso Päivi Lipponen puolestaan aloitti jo kansanedustajana perheen verosuunnittelun niin ettei ihan kaikkia vieläkään tiedetä. Hakkarainen puolestaan on toilaillut nuorena ja nykyisinkin niin paljon että kansan edun ajaminen on vähintäänkin kyseenalaista. Vihreiden Niinistö puolestaan ajelisi mieluiten verovapaasti halvemmalla ulkomaankilvillä varustetulla autolla vaikka oma puolue ajaa samaan jatkuvasti autoiluun lisäveroja. Kysymys kuuluukin kuinka paljon siellä arkadianmäellä on porukkaa joka ei jää kiinni ja onko siellä edes yhtä rehellistä edustajaa tai ministeriä?

[ 3 viestiä | ]