One ring to rule them all One ring to rule them all
Venäjä syyttää Suomea sotarikoksista Venäjä syyttää Suomea sotarikoksista
Saunassa Saunassa
pimppa laukka pimppa laukka
rovaniemi paratiisi rovaniemi paratiisi
Suomalainen raiskaaja Suomalainen raiskaaja
hieno kämppä hieno kämppä
Murhalinna Murhalinna
Meta narkkariluola Meta narkkariluola
ken on maassa kaunehin ken on maassa kaunehin
Thief gondola Thief gondola
Vittu, että olikin paska moderaattori (Ylilauta) Vittu, että olikin paska moderaattori (Ylilauta)
Sananvapaus Sananvapaus
Lagi sallii Lagi sallii
10A sulakkeet 10A sulakkeet
Jarlaa Jarlaa
vaccine first vaccine first
Pohjoiset aput Pohjoiset aput
Pihit ja säästäväiset Pihit ja säästäväiset
Kekkuli luolastossa Kekkuli luolastossa
Hardcore Henry Hardcore Henry
Elevator Elevator
aikamies aikamies
Nyt on psykoosia Nyt on psykoosia
 947 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 31.08.2018 17:48:32
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 31.08.2018.

Kaikista pahimpia rikollisia

[16956] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
tiedosto.jpg

ministerit

(6)  · 

eduskunta

(18)  · 

epärehelliset

31.08.2018 18:22:06
#89936 [+1] Piilota Suosittele

Vain 4? Eiköhän kaikista ketkuista ketkä on olleet ministereinä ja kansanedustajina saisi kunnon valokuva mosaiikin. Pelkästään Kataisen väärennys jupakan olisi pitänyt torpata herra hissi hänen kohdallaan. Jäättenmäki sentään erosi kun vahingossa sai papereita faxilla. Alho taas ei puolestaan erottanut omia tai muiden rahoja ja silti jatkoi istumistaan. Paavo Lipponen meni vasta demari uran jälkeen vähintäänkin hämäriin lobbaus hankkeisiin, hänen nyk.puoliso Päivi Lipponen puolestaan aloitti jo kansanedustajana perheen verosuunnittelun niin ettei ihan kaikkia vieläkään tiedetä. Hakkarainen puolestaan on toilaillut nuorena ja nykyisinkin niin paljon että kansan edun ajaminen on vähintäänkin kyseenalaista. Vihreiden Niinistö puolestaan ajelisi mieluiten verovapaasti halvemmalla ulkomaankilvillä varustetulla autolla vaikka oma puolue ajaa samaan jatkuvasti autoiluun lisäveroja. Kysymys kuuluukin kuinka paljon siellä arkadianmäellä on porukkaa joka ei jää kiinni ja onko siellä edes yhtä rehellistä edustajaa tai ministeriä?

[ 3 viestiä | ]