Millenial falcon Millenial falcon
kauhuelokuvien äänet kauhuelokuvien äänet
Eka Vekaran taikahame Eka Vekaran taikahame
Mitä "miehet" pelkäävät? Mitä "miehet" pelkäävät?
dolanin fappaily hetket dolanin fappaily hetket
Sauli ja Dolan Sauli ja Dolan
Kissanpennut haluaa... Kissanpennut haluaa...
vittuun ne mikkihiiret vittuun ne mikkihiiret
Tekee höpöä Tekee höpöä
Tulisitko viekkuun kultaseni? Tulisitko viekkuun kultaseni?
Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa
Tarkka kaveri Tarkka kaveri
istuu mehiläisten luona istuu mehiläisten luona
paperi toimii paperi toimii
Yksinäinen pyssymies käveli baariin Yksinäinen pyssymies käveli baariin
Pyllynaaman linnake Pyllynaaman linnake
Päkka Päkka
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
i'm coooooming i'm coooooming
miinaharava miinaharava
Fuuu fighters Fuuu fighters
Iso pupu Iso pupu
Börh Börh
JoJo Ankka JoJo Ankka
 872 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.08 MB, 1 tiedosto, 22.08.2018 19:04:31
[ + 4 - | ]

Sairas maailma vol. 2

[16387] [1534937416584.jpg] [3.08 MB] [3864x3072] [] []
1534937416584.jpg

sairas

(18)  · 

maailma

(19)  · 

mielisairaus

(55)
22.08.2018 20:55:15
#86292 [+-] Piilota Suosittele

86233


Olen oikeasti samaa mieltä. Sota tekisi hyvää ihmisille. Sodan jälkeen alkaisi jälleen uudestaan rakennus ja paremman maailman luominen. Toki sodassa kuolee ihmisiä, mutta niin kuolee sotaa edeltävässäkin tilassa. Maailma oli heti sodan jälkeen paljon parempi paikka. Töitä oli ja jengillä oli halu ja tarve saada elämänsä kondikseen. Nyt vain potkitaan päähän ja joku haluu enemmän kuin 10 000 muuta. En siedä sitä pätkääkään.

23.08.2018 08:10:26
#86435 [+-] Piilota Suosittele

Kysymys. Miksi "gender neutral" tai muunsukupuolinen aina pukeutuu ja käyttäytyy kuin vastakkainen sukupuoli? Olikohan se Inhimillinen tekijä Yleltä vai mikä, missä haastateltiin kahta entistä naisoletettua ja nykyistä muunsukupuolista/sukupuoletonta, ni ne oli MOLEMMAT HYVIN MIEHEKKÄITÄ. Jos on sukupuoleton, niin miks pitää korostaa sitten jompaa kumpaa sukupuolta? Todistaa vaan sen, että on olemassa vain kaksi sukupuolta, mutta ei osata valita kumpi halutaan olla ja sitten keksitään kaikenlaista hömpän pömppää, kuten sukupuoleton tai muunsukupuolinen. Anna mun kaikki kestää.

23.08.2018 12:00:37
#86462 [+-] Piilota Suosittele

>>86292
Sota tekis hyvää tälle pallolle. Siis kunnon rähinä, jossa poistuis vaikka puolet ihmispopulaatiosta. Toisaalta joku tautikin sen vois tehdä. Porukkaa kuolis, mut selviytyjille avautus ihan uudet mahdollisuudet ja ehkä tällä pallollaki ois sitten saumaa...

05.07.2024 08:08:07
#632329 [+-] Piilota Suosittele

luulenpa että suuri osa sukupuolettomaksi julistautuvista tekee niin vain koska haluavat liittyä muodikkaaseen aakkosjengiin vaikka homous puuttuu

[ 7 viestiä | ]