Nopee ja raivopäinen Nopee ja raivopäinen
Raul !!! Raul !!!
ihme hupattaja ihme hupattaja
Pirin pirjo ja vielä oulusta Pirin pirjo ja vielä oulusta
Kebua taas Kebua taas
Kamerukset Kamerukset
Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2 Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2
Iskurepliikki Iskurepliikki
Kutiaa Kutiaa
siile :> siile :>
Vihreä populismi käy kalliiksi Suomelle Vihreä populismi käy kalliiksi Suomelle
Hestonin huutikset Hestonin huutikset
Simpsonit Simpsonit
Totuus jalkapallosta Totuus jalkapallosta
Jännitysdekkari Hora ja Mat (2010) Jännitysdekkari Hora ja Mat (2010)
päriseekö päriseekö
K K
Tä? Tä?
tariffit tariffit
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
Bisneskissa Bisneskissa
Pylly Pylly
Terveisiä kaikille Terveisiä kaikille
Fucking... Fucking...
 797 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 11:03:51
[ + 6 - | ]

kalastajan eukko

[37274] [IMG-20191122-WA0000.jpg] [0.03 MB] [498x395] [] []
IMG-20191122-WA0000.jpg

01.12.2019 12:53:51
#277290 [+1] Piilota Suosittele

Kunnon kalamiehet perkailee itte ku akat ei osaa.

No jos nyt viel ois akka, mut se ei ollu koskaa kalaa edes nähny perattavan. Vitun city-ihmiset "hui, verta ja suolia!".

09.05.2024 11:36:20
#619648 [+2] Piilota Suosittele

Suolet ja kidukset pois jo rannassa ja pakastimeen ni sit voi tarpeen mukaan tsyynäillä mitä siellä on ja ottaa sulaan ja kun ne on kokonaisia niin voi tehä kokonaista uuni tai savukalaa tai sit voi suomustaa ja vetää fileeks, tai no, siis voi tehdä kaikkea.
Muutenkin opin jo kölvinä että parin kalan takia ei kannata sotkee leikkuulautaa ja keittiöö, leikkaa sit kerralla enemmän.

[ 4 viestiä | ]