Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Njet panic! Njormal catastrof. Njet panic! Njormal catastrof.
täräytänkö täräytänkö
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Runksin Runksin
Tuota muijaa ei pimeästä löydä Tuota muijaa ei pimeästä löydä
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Se on tulossa Se on tulossa
Perjantaibylle Perjantaibylle
Niin se menee Niin se menee
Onko? Onko?
Totta joka sana! Totta joka sana!
Slurps! Slurps!
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
Anna Abreu Anna Abreu
Justice Justice
Homo Homo
Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
Kjäh röh! Kjäh röh!
Mitä helvettiä?? Mitä helvettiä??
Hapsin nuoruus Hapsin nuoruus
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
Palveleva koiro Palveleva koiro
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]