Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Danny ja sen "sihteeri" Danny ja sen "sihteeri"
Me too saatana! Me too saatana!
Tästä Putte muistetaan Tästä Putte muistetaan
Laskiaisbull Laskiaisbull
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Ihana nainen Ihana nainen
Cute asf Cute asf
Voihan perse Voihan perse
Paras rulla Paras rulla
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Hyvää vappua Hyvää vappua
Fuu fuu! Fuu fuu!
Lyönkö? Lyönkö?
Rodeo time! Rodeo time!
Nii saatana Nii saatana
Nyt tulee spremaa Nyt tulee spremaa
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Niin se menee Niin se menee
Runksrunks! Runksrunks!
Mitähän miettii? Mitähän miettii?
Niin saatana! Niin saatana!
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]