Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Kannatan Kannatan
Äbäläwäbälä! Äbäläwäbälä!
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Hapsin nuoruus Hapsin nuoruus
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Ihana nainen Ihana nainen
Eivät halua vapautua Eivät halua vapautua
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
Työttömän arkea Työttömän arkea
Ainoa heikkous Ainoa heikkous
Hieno firma Hieno firma
Ählyt ja onnellisuus Ählyt ja onnellisuus
Uraaliin niin että nuppi tutisee Uraaliin niin että nuppi tutisee
Callahan Callahan
Tulpattud Tulpattud
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
Visa pystyyn Visa pystyyn
Njet panic! Njormal catastrof. Njet panic! Njormal catastrof.
Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
Homo Homo
Harvinaislaatuista yksityisyyttä Harvinaislaatuista yksityisyyttä
Tunnin heittelyn tulos Tunnin heittelyn tulos
Laskiaisbull Laskiaisbull
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]