Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Valupertin kesämökki Valupertin kesämökki
Totta joka sana! Totta joka sana!
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Cute asf Cute asf
Mitähän miettii? Mitähän miettii?
Työttömän arkea Työttömän arkea
Palveleva koiro Palveleva koiro
Tulpattud Tulpattud
Totuus Totuus
Visa pystyyn Visa pystyyn
Perkele, kuvakommentti Perkele, kuvakommentti
Nelson Nelson
Ählyt ja onnellisuus Ählyt ja onnellisuus
Death by snu snu! Death by snu snu!
Despootin palkka Despootin palkka
Tunnin heittelyn tulos Tunnin heittelyn tulos
Njet panic! Njormal catastrof. Njet panic! Njormal catastrof.
Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
ebin :D ebin :D
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
Nazis Nazis
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
/ __ \ / __ \
 657 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
16.03.2024 12:00:58
[ + 4 | ]

Keke hoitaa

[68811] [1000002890.jpg] [0.1 MB] [560x747] [] []
1000002890.jpg

25.08.2024 10:21:46 | 10:23:07
#643533 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen muuten kotitalousvähentänyt. Kun oli muutto, niin palkkasin loppusiivouksen tälläselle yhden naisen siivousfirmalle. Muutin yksiöstä pois niin loppulasku oli 300e. Se siis teki ison homman, mulla oli todella paskaset hellat ja kaapit, se veti kaikki ulos ja joka nurkka puhtaaks. Hellan pesi kaikki, myös ikkunat avas ja pesi. Kun palautin avaimet silloinen vuokraemäntä oli huuli pyöreenä kuinka hyvään kuntoon sen jätin. Ilmeisesti nähny paljon paskasta väkee ja oli todella otettu koska siellä ei tarvinnu tehä mitään. Syy miksi maksoin, eli se että halusin muuttaa yhden viikonlopun aikana pois jotten joudu maksaan kahta viikkoo vuokraa edellisestä ja uudesta kämpästä

Mä en muista paljon kotitalousvähennys sen verotusvuoden kohdalla oli, mutta muitsaakseni 50e tai muu sellainen summa jonka oikeasti huomaa. Se on siis ihan merkittävä etu, eikä mitään kymppi tai kaks. Siinä mielessä toi 300e ei ole paha jos 50e saa siitä takasin veroissa.

[ 2 viestiä | ]