Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Älä ulise Älä ulise
hevit huutikset hevit huutikset
Death by snu snu! Death by snu snu!
Captain Ukraine Captain Ukraine
Perjantaibylle Perjantaibylle
Apustus Apustus
Bojoing! Bojoing!
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Tissitöttö Tissitöttö
Ryyps Ryyps
Hapsin nuoruus Hapsin nuoruus
valupertinnussima valupertinnussima
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Rat Rat
Corona Corona
Niin se menee Niin se menee
Safety first Safety first
Visa pystyyn Visa pystyyn
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
Niin.... Niin....
Äbäläwäbälä! Äbäläwäbälä!
Mälli Netula Mälli Netula
Horny is back Horny is back
Fuu fuu! Fuu fuu!
 657 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
16.03.2024 12:00:58
[ + 4 | ]

Keke hoitaa

[68811] [1000002890.jpg] [0.1 MB] [560x747] [] []
1000002890.jpg

25.08.2024 10:21:46 | 10:23:07
#643533 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen muuten kotitalousvähentänyt. Kun oli muutto, niin palkkasin loppusiivouksen tälläselle yhden naisen siivousfirmalle. Muutin yksiöstä pois niin loppulasku oli 300e. Se siis teki ison homman, mulla oli todella paskaset hellat ja kaapit, se veti kaikki ulos ja joka nurkka puhtaaks. Hellan pesi kaikki, myös ikkunat avas ja pesi. Kun palautin avaimet silloinen vuokraemäntä oli huuli pyöreenä kuinka hyvään kuntoon sen jätin. Ilmeisesti nähny paljon paskasta väkee ja oli todella otettu koska siellä ei tarvinnu tehä mitään. Syy miksi maksoin, eli se että halusin muuttaa yhden viikonlopun aikana pois jotten joudu maksaan kahta viikkoo vuokraa edellisestä ja uudesta kämpästä

Mä en muista paljon kotitalousvähennys sen verotusvuoden kohdalla oli, mutta muitsaakseni 50e tai muu sellainen summa jonka oikeasti huomaa. Se on siis ihan merkittävä etu, eikä mitään kymppi tai kaks. Siinä mielessä toi 300e ei ole paha jos 50e saa siitä takasin veroissa.

[ 2 viestiä | ]