Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Oli se joskus halpaa Oli se joskus halpaa
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää. Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.
Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
Laskiaisbull Laskiaisbull
Tissitöttö Tissitöttö
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Se on tulossa Se on tulossa
Corona Corona
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Saa siinä tonkia Saa siinä tonkia
Älä ulise Älä ulise
Avril Avril
Työttömän arkea Työttömän arkea
Harvinaislaatuista yksityisyyttä Harvinaislaatuista yksityisyyttä
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Niin saatana! Niin saatana!
Captain Ukraine Captain Ukraine
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Berjantaibers Berjantaibers
ebin :D ebin :D
Fiona Wade Fiona Wade
hevit huutikset hevit huutikset
Onko sitä nii vaikea uskoa? Onko sitä nii vaikea uskoa?
 657 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
16.03.2024 12:00:58
[ + 4 | ]

Keke hoitaa

[68811] [1000002890.jpg] [0.1 MB] [560x747] [] []
1000002890.jpg

25.08.2024 10:21:46 | 10:23:07
#643533 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen muuten kotitalousvähentänyt. Kun oli muutto, niin palkkasin loppusiivouksen tälläselle yhden naisen siivousfirmalle. Muutin yksiöstä pois niin loppulasku oli 300e. Se siis teki ison homman, mulla oli todella paskaset hellat ja kaapit, se veti kaikki ulos ja joka nurkka puhtaaks. Hellan pesi kaikki, myös ikkunat avas ja pesi. Kun palautin avaimet silloinen vuokraemäntä oli huuli pyöreenä kuinka hyvään kuntoon sen jätin. Ilmeisesti nähny paljon paskasta väkee ja oli todella otettu koska siellä ei tarvinnu tehä mitään. Syy miksi maksoin, eli se että halusin muuttaa yhden viikonlopun aikana pois jotten joudu maksaan kahta viikkoo vuokraa edellisestä ja uudesta kämpästä

Mä en muista paljon kotitalousvähennys sen verotusvuoden kohdalla oli, mutta muitsaakseni 50e tai muu sellainen summa jonka oikeasti huomaa. Se on siis ihan merkittävä etu, eikä mitään kymppi tai kaks. Siinä mielessä toi 300e ei ole paha jos 50e saa siitä takasin veroissa.

[ 2 viestiä | ]