Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Mitähän Aku Setä laulaa? Mitähän Aku Setä laulaa?
Corona Corona
Nazis Nazis
Danny ja sen "sihteeri" Danny ja sen "sihteeri"
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
Hyppäisin kyyiin Hyppäisin kyyiin
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
Horny is back Horny is back
Callahan Callahan
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Perjantai bylle Perjantai bylle
Älä ulise Älä ulise
Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Sannasta monen mieli pahoittui Sannasta monen mieli pahoittui
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Sarummman! Sarummman!
Dumb cunt Dumb cunt
BURN BURN
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Mälli Netula Mälli Netula
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Paras rulla Paras rulla
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
 751 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
24.10.2020 22:10:01
[ + 2 | ]

Se on tulossa

[48919] [177797.jpg] [0.04 MB] [680x680] [] []
177797.jpg

24.10.2020 22:12:09
#402277 [+-] Piilota Suosittele

Olemme jännän äärellä. Kumpi kahdesta dementikosta pääsee johtamaan yhtä maailman supervalloista siksi aikaa, että kuolevat vanhaan ikään?

24.10.2020 22:15:27
#402279 [+-] Piilota Suosittele

>>402277 Jännää ku ryssällä jännässä paikassa.
Valehteleva paskiainen, vai seniili lastenkoskija.
Jenkit valitsee taas ruton ja koleran väliltä, ja se on ihan niiden oma vika.

24.10.2020 22:21:40
#402284 [+-] Piilota Suosittele

>>402279
On se perkele ihime maa, ku ei oo käytännössä ku kaks puoluetta ja aina niien ehokkaat on vähintään seittenkymppisiä ja vähintään semi-seniilejä.

24.10.2020 22:46:11
#402289 [+-] Piilota Suosittele

>>402284 Joko ne ihmiset on nii saatanan tyhmiä, että ne haluaa tuommoset ehdokkaat, tai sen maan johtaminen on sen sortin syöpää että kukaan fiksu ei siihen lähde.

25.10.2020 00:58:50
#402343 [+-] Piilota Suosittele

Sleepy Joe!

Katsoin töiden ohessa vähän Ylen näyttämää väittelyä perjantaina ja pakko sanoa, että Trumpilta on viety päällepuhumisen estämisien jne. toimien kautta aseet ja Sleepy Joe saatu näyttämään paremmalta. Itsekin väittelyiden perusteella taipuisin Sleepy Joen puolelle, vaikka ihan aidosti gubbe onkin toinen jalka haudassa ja varamiesten varamies, aito Sleepy Joe.

Silti, jotta mediamaailma ja vasemmisto (Suomessa ja USA:ssa) itkisi ideologiset subjektiiviset aivonsa pihalle, toivon Trumpin voittoa. Se tekisi harhaiselle maailmansyleilylle nimittäin hyvää ja palauttaisi maan pinnalle + tukisi oman maan arvostusta maailmanhalailun sijaan.

26.10.2020 18:03:30
#403219 [+-] Piilota Suosittele

Mä toivon Trumpin voittoa. Ensimmäistä kertaa yli sataan vuoteen Yhdysvallat on päässyt irti wilsonilaisesta imperialismista.

[ 8 viestiä | ]