Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Captain Ukraine Captain Ukraine
Corona Corona
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Perjantai bylle Perjantai bylle
Eivät halua vapautua Eivät halua vapautua
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
Nii saatana Nii saatana
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Anna Abreu Anna Abreu
Palveleva koiro Palveleva koiro
Tästä Putte muistetaan Tästä Putte muistetaan
Cute asf Cute asf
Nyt tulee spremaa Nyt tulee spremaa
Paras rulla Paras rulla
Sannasta monen mieli pahoittui Sannasta monen mieli pahoittui
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Tulpattud Tulpattud
Se on tulossa Se on tulossa
ebin :D ebin :D
/ __ \ / __ \
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Työttömän arkea Työttömän arkea
Horny is back Horny is back
 921 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(86)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]