Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Örkki Örkki
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Totta joka sana! Totta joka sana!
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
Rat Rat
Nelson Nelson
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Mitä helvettiä?? Mitä helvettiä??
Lyönkö? Lyönkö?
Perkele, kuvakommentti Perkele, kuvakommentti
Sunnuntain synnit Sunnuntain synnit
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Työttömän arkea Työttömän arkea
Camren Bicondova Camren Bicondova
Fin Diesel Fin Diesel
Se on tulossa Se on tulossa
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Kaljantai! Kaljantai!
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Rings of power Rings of power
Muutos Muutos
 1 022 näyttökertaa, 24 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
24.02.2020 01:41:10
[ + 6 | ]

Visa pystyyn

[40014] [20200221.jpg] [0.07 MB] [720x810] [] []
20200221.jpg

c64

 · 

commodore

(7)
24.02.2020 08:19:42 | 08:19:55
#311026 [+1] Piilota Suosittele

Tää sai välillä toimia jalkapallon korvikkeena kun kymmenenkään yrityksen ja puolentoista tunnin jälkeen lataus ei onnistunut.

24.02.2020 10:58:26
#311044 [+-] Piilota Suosittele

Minäpä tiiän!
Paikallisessa Powerissa (entinen Expert, onko vaihtanut nimeä Suomessa?) oli kaupan Commodore-64!
Olis pitänyt ostaa, vaan en ostanut.
Olenko homo?

24.02.2020 15:02:31
#311070 [+-] Piilota Suosittele

>>311044
Olenko homo?

Tuo homous on ihan sun oma asia, mutta se uus C-64 mini on ihan höpö, ku siinä ei oo oikein niitä pelejä joita ite silloin joskus pelasin....

24.02.2020 19:08:07
#311118 [+1] Piilota Suosittele

>>311072
Hommasin aikoinaan kommunikaattoriin 64 emulaattorin ja pelasin duunissa paskalla kaikki kentät läpi. Sitten latasin netistä jumalattoman satsin fanien tekemiä kenttiä ja pelasin nekin paskalla läpi. Oi niitä aikoja. Nykyään katselen Netflixiä paskalla.

24.02.2020 19:33:09
#311133 [+-] Piilota Suosittele

Käännä nauha ja kelaa lukemaan 100.
Heitä 2 kuperkeikkaa ja seiso käsilläsi - hyvällä säkällä kaikki sitten toimii, tai sitten ei.

[ 24 viestiä | ]