Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Syy on toisissa Syy on toisissa
karhupumppu karhupumppu
Virgin voting Virgin voting
Paita Paita
Suomen vika kaikki taas Suomen vika kaikki taas
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Monikulttuurisuus on rikkautta... Monikulttuurisuus on rikkautta...
Miesten muotia Miesten muotia
RASMUS RASMUS
KFC KFC
Kootut selitykset Kootut selitykset
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
Kultamunat kuoriutuvat! Kultamunat kuoriutuvat!
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
piikki piikki
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
Pääsiäinen Pääsiäinen
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
totuus sattuu... totuus sattuu...
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
 912 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 11.01.2020 07:45:46
[ + 2 - | ]

Totuus 3

[38408] [FB_IMG_1578549112974.jpg] [0.05 MB] [750x720] [] []
FB_IMG_1578549112974.jpg

usa

(202)  · 

iran

(31)
11.01.2020 12:16:02
#292631 [+-] Piilota Suosittele

Jotenki too vaikuttaa semmoselta "totuudelta". Uutusissa kerrotaan vaan ne totuudet jotka on tarpeeksi yksinkertasia selittää ameriikan kansalle

11.01.2020 17:06:51
#292713 [+-] Piilota Suosittele

>>292687 juu iran pommittaa saudi tankkeria
Iran ampuu amerikkalaisen sotakoneen iranin ilmatilassa
Iran ottaa haltuun brittitankkerin kaksi viikkoa sen jälkeen kun britit olivat ottaneet iranien öljytankkerin haltuunsa
Iran tuhoaa saudi öljytehtaan
Iran hyökkää usa tukikohtaan jossa ei ollut yhtään ihmisiä
Iranilaiset protestoivat jenkkejenbsotajoikkojen olemista niiden omassa maassansa
Amerikkalaise murhaavat heidän "marsalkka mannerheimin" ja muita johtohahmoja kansainvälisellä (rauhan alue) lentokentällä
Ihmiset ja media sanovat että amerikka alotti sodan (murhasi ohjusiskulla jumalallisesti kunnioitetun johtohahmon)

13.01.2020 10:40:48 | 10:46:13
#293348 [+-] Piilota Suosittele

>>293236 www.google.com jos kone menee iraniin niin silloin se on mennyt sinne. Miksi muuten iranilaiset osottaisi mieltänsä amerikkalaisia vastaan, google on usan valtion hallussa oleva hakukone ja se ei varmaan kaikkea näytä mitä siellä oikeasti tapahtuu

[ 8 viestiä | ]