Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

RASMUS RASMUS
Persut Persut
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
joe pedo joe pedo
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
Aamuraportti Aamuraportti
Eu Eu
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Markku Markku
Tanskan menoa Tanskan menoa
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
Pitbull scum Pitbull scum
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
Sensuuri Sensuuri
Monikulttuurisuus on rikkautta... Monikulttuurisuus on rikkautta...
Jenkemiä Jenkemiä
Pääsiäisdiagnoosi Pääsiäisdiagnoosi
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
RASMUS RASMUS
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
 1 020 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
25.03.2019 18:46:12
[ + 2 - | ]

Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin

[26791] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [602x775] [] []
tiedosto.jpg

naurettava

 · 

rikosilmoitus

 · 

ei

(149)  · 

syytä

 · 

rasismi

(148)  · 

ahmetin

 · 

painajainen

(10)
25.03.2019 19:28:20
#176796 [+-] Piilota Suosittele

Siis. Ahmed matkusti 550:llä ja tämä piinaaja siinä mukana? Yes? Noniin. Jossain vaiheessa jäi pois ja pakeni polkupyörällä poliisia.

Missä siis jäi pois. Piti toki tietää oman fillarinsa paikka ja polliisi joka ajoi häntä takaa ei saanut kiinni?

Nyt on kovaa settii...

25.03.2019 19:55:53
#176829 [+-] Piilota Suosittele

Kunpa tuo Sulttaani lähtisi takaisin Somaliaan. Siellä hänellä olisi varmasti parempi olla, kun Suomessa on koko ajan kaikki pielessä.

25.03.2019 21:24:17
#176879 [+-] Piilota Suosittele

>>176796
No artikkeli on aika kakka mutta kenties ei ollut jätkän oma pyörä, tai pyörä oli mukana kyydissä, ja soitto poliisille meni vasta kun tilanne oli ohi, eli poliisi todennäköisesti etsi ko. miestä, ei ajanut takaa. Yleensä jos on takaa-ajo niin on saatu jo näköyhteys epäiltyyn.

25.03.2019 22:19:06
#176915 [+-] Piilota Suosittele

Vaalit lähestyy, pitää saada ilmaista huomioo ja vähän sympatia pisteitä tai sääli plussaa. Huomenna taas joku vaali ehdokas itkee somessa tai lööpeissä vaikka siitä kun joku töni häntä ruuhka bussissa.
Joo-o eikös näillä vesseleillä ole taksin takapenkki tutumpi kuin bussin tai junan penkki.

[ 7 viestiä | ]