Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Lontoossa on nykyään enempi mamuja kuin englantilaisia. Toki sinne suuntautuu varsin voimakas työperäinen maahanmuutto. Mutta mahtaa olla joukossa melkoinen määrä todellista ihmiskunnan kuonaa.
>>147656 katselin telkusta ulosottomiehet ohjelmaa ja kaikki saatana jotain mamuja jotka jättäneet laskut ja vuokrat maksamatta. Ei sellanen joka jossain aavikolla koko ikänsä on asunut voi edes tietää mitä raha on.
>>147658 Itekki nyt lomalla ollessa katsonut muutaman jakson kyseistä sarjaa. Omiin silmiin sattunut tasan 1 kanta englantilainen asiakaspuolelle. Sekin oli yrittäjä.
[
5 viestiä
|
]
⭰
suvakki
Tänään illalla.
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Pahin tuholainen
Apinalauman kesyttäjä
Obelix ja nyt riitti!
kissat uunii
Teehee
GIBS
Party hard
Persut
Joka viides vanki on ulkomaalainen
varoitus, lähestytään hervantaa
:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
Ryppy ja Hassan osa II
muutama RASMUS juttu
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin