Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Lauramme Lauramme
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
joku Darius joku Darius
Aina Aina
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
RASMUS RASMUS
Pääsiäinen Pääsiäinen
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Kiitos mestari Kiitos mestari
Hitler Hitler
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Mitä kaikki femakot haluavat Mitä kaikki femakot haluavat
Kootut selitykset Kootut selitykset
Homoviikko Homoviikko
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D :D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
minecraft minecraft
Sieg Howl Sieg Howl
Idols on rasistinen Idols on rasistinen
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
karkotetta karkotetta
@-
 784 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
01.12.2018 21:29:26
[ + 0 | ]

joku Darius

[21132] [tiedosto.png] [0.01 MB] [856x258] [] []
tiedosto.png

amerikka

(101)  · 

trump

(332)
01.12.2018 21:39:30
#127492 [+-] Piilota Suosittele

>>127487 Kyllähän meidän propagandassamme esitellään Venäjän pienimmätkin epäkohdat suurina ongelmina, Kiinassa ja arabimaissa kaikki kiiltää ja Amerikassa on vikana vain Trump.

01.12.2018 21:41:52
#127494 [+-] Piilota Suosittele

>>127492 En ole nähnyt yhtään uutista tai juttua esim. siitä miten venäjän ihmiset voi. Ehkä venäjällä, mutta muualla ei esitetä.
Kirjoita googleen venäjällä ihmiset voi huonosti niin etpä löydä mitään.

02.12.2018 02:42:12
#127628 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole kauaa aikaa kun katsoin jonkun tubettajan vierailua venäjällä. Kyseli ihmisiltä Moskovan torilla mielipidettä Putinista. Suurin osa ei halunnut (uskaltanut) kommentoida. Pieni osa kehui ja vastaava osa varovaisesti arvosteli. Pari hassua uskalsi haukkua pystyyn.

03.12.2018 09:58:51 | 10:00:43
#128042 [+-] Piilota Suosittele

>>127647
Hahhah :D Sen takia niillä on ne kamerat joka autossa. Joita ilman, meillä ei ois mitään videodataa siitä steroidista joka pamahti siellä.

Oispa ollut 1908 hevosillakin kamerat ;)

[ 7 viestiä | ]