Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

minecraft minecraft
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Asiaa Asiaa
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
karhupumppu karhupumppu
Hiiop! Hiiop!
vitaepro vitaepro
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
Johtajalaakso Johtajalaakso
Totuus Totuus
Näin se vaan on! Näin se vaan on!
Idols on rasistinen Idols on rasistinen
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
neke neke
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
vieraslajit vieraslajit
Rakkaus Rakkaus
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Markku Markku
@-
 784 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
01.12.2018 21:29:26
[ + 0 | ]

joku Darius

[21132] [tiedosto.png] [0.01 MB] [856x258] [] []
tiedosto.png

amerikka

(101)  · 

trump

(332)
01.12.2018 21:39:30
#127492 [+-] Piilota Suosittele

>>127487 Kyllähän meidän propagandassamme esitellään Venäjän pienimmätkin epäkohdat suurina ongelmina, Kiinassa ja arabimaissa kaikki kiiltää ja Amerikassa on vikana vain Trump.

01.12.2018 21:41:52
#127494 [+-] Piilota Suosittele

>>127492 En ole nähnyt yhtään uutista tai juttua esim. siitä miten venäjän ihmiset voi. Ehkä venäjällä, mutta muualla ei esitetä.
Kirjoita googleen venäjällä ihmiset voi huonosti niin etpä löydä mitään.

02.12.2018 02:42:12
#127628 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole kauaa aikaa kun katsoin jonkun tubettajan vierailua venäjällä. Kyseli ihmisiltä Moskovan torilla mielipidettä Putinista. Suurin osa ei halunnut (uskaltanut) kommentoida. Pieni osa kehui ja vastaava osa varovaisesti arvosteli. Pari hassua uskalsi haukkua pystyyn.

03.12.2018 09:58:51 | 10:00:43
#128042 [+-] Piilota Suosittele

>>127647
Hahhah :D Sen takia niillä on ne kamerat joka autossa. Joita ilman, meillä ei ois mitään videodataa siitä steroidista joka pamahti siellä.

Oispa ollut 1908 hevosillakin kamerat ;)

[ 7 viestiä | ]