Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 116 Medioita 3103

Pornoa ja sen sellaista

Val malloy shake ass Val malloy shake ass
Katerina hartlova riding Katerina hartlova riding
Joku äijä selostaa outoja videoita Joku äijä selostaa outoja videoita
Catnip Catnip
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
Viime yön uni Viime yön uni
Lena Paul Lena Paul
Osa3 Osa3
ihana nainen ihana nainen
Kuningatar Kuningatar
saana sorvaa jussia saana sorvaa jussia
Niittykuva Niittykuva
tissit tissit
Omaa kivaa Omaa kivaa
True nudist flashing True nudist flashing
homottaa homottaa
Nukahtamisniksi pululle ellet jo nukahtanut Nukahtamisniksi pululle ellet jo nukahtanut
Peruskolhuja treeneissä Peruskolhuja treeneissä
Satyricon - Fuel For Hatred Satyricon - Fuel For Hatred
Korgasmi Korgasmi
..... .....
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
val malloy val malloy
true love true love
 1 514 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
15.10.2020 12:48:08
[ + 1 | ]

Iisalmelaiset..

[48615] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [750x1334] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)  · 

tinder

(46)  · 

iisalmi

(5)  · 

kaloriina

(58)  · 

hiivaa

 · 

rämemajava

(20)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

femakko

(19)  · 

kalori katri

 · 

kehopositiivisuus

(68)
15.10.2020 22:29:34
#399250 [+-] Piilota Suosittele

Iisalmi? Iisalmi... Ai niin olvin, pirkka oluen ja monien muiden turvotusta aiheuttavien juomien kotipaikka.

16.10.2020 11:16:03
#399411 [+-] Piilota Suosittele

>>399340 Ei saa ostaa halpaa. No laatu (ja maku) noissa S ; K ketjujen halpa brändi tuotteissa olikin väliltä hyvä-paska. Juu ja tämäkin oli hallituksen "tärkeä" näpertelyn aihe kun muka brändi tuotteet menettää myyntiä.
Karu totuus on se ettei enemmistöllä suomalaisista ole ylimääräistä rahaa, osa jopa köyhiä joten yksinkertaisesti jos tarvitsee jonkun tuotteen jonka brändin hinta on 10€ ja blancon 7€, niin halpa voittaa.
Suomi tulee kaatumaan omaan verotukseensa ja byrokratiaansa, koska ihmiset näkevät / kuulevat mistä saa halvalla joten selviytyäkseen taloudellisesti he tilaavat ulkomailta ja pakolliset tavarat ostetaan suomesta mahd.halvalla. Hallitus ; valtiovarainministeriö taas on täynnä nuijia jotka eivät verotulojen laskiessa osaa miettiä muuta ratkaisua kuin veronkorotukset ja yksityisen kansalaisen tuonnin rajoittamista, no siitä on seurannut tämä yhä syvenevä kierre jossa valtio kurittaa kansaa taloudellisesti ja kansa puolestaan etsii keinoja kiertää kuritusta ja halvempaa vaihtoehtoa.

[ 7 viestiä | ]