Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 116 Medioita 3103

Pornoa ja sen sellaista

Tissi Tissi
Ric and Lotte Ric and Lotte
Tisuli Tisuli
Levanterin kulliko se siinä? Levanterin kulliko se siinä?
Tänään vedetään se perus setti Tänään vedetään se perus setti
Hyvin hyllyy Hyvin hyllyy
Vanhempi panomies Vanhempi panomies
Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit
tissit tissit
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
kukapa muu kuin.. kukapa muu kuin..
kikkitötö kikkitötö
Pylly Pylly
Tissit Tissit
Jonkun äiti aikanaan Jonkun äiti aikanaan
Hölskyy Hölskyy
Pylly Pylly
Imu päälle Imu päälle
Gotta Catch 'Em All Gotta Catch 'Em All
sauna ja tissit sauna ja tissit
True nudist flashing True nudist flashing
hyvin heiluu hyvin heiluu
tissit tissit
 1 514 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
15.10.2020 12:48:08
[ + 1 | ]

Iisalmelaiset..

[48615] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [750x1334] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)  · 

tinder

(46)  · 

iisalmi

(5)  · 

kaloriina

(58)  · 

hiivaa

 · 

rämemajava

(20)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

femakko

(19)  · 

kalori katri

 · 

kehopositiivisuus

(68)
15.10.2020 22:29:34
#399250 [+-] Piilota Suosittele

Iisalmi? Iisalmi... Ai niin olvin, pirkka oluen ja monien muiden turvotusta aiheuttavien juomien kotipaikka.

16.10.2020 11:16:03
#399411 [+-] Piilota Suosittele

>>399340 Ei saa ostaa halpaa. No laatu (ja maku) noissa S ; K ketjujen halpa brändi tuotteissa olikin väliltä hyvä-paska. Juu ja tämäkin oli hallituksen "tärkeä" näpertelyn aihe kun muka brändi tuotteet menettää myyntiä.
Karu totuus on se ettei enemmistöllä suomalaisista ole ylimääräistä rahaa, osa jopa köyhiä joten yksinkertaisesti jos tarvitsee jonkun tuotteen jonka brändin hinta on 10€ ja blancon 7€, niin halpa voittaa.
Suomi tulee kaatumaan omaan verotukseensa ja byrokratiaansa, koska ihmiset näkevät / kuulevat mistä saa halvalla joten selviytyäkseen taloudellisesti he tilaavat ulkomailta ja pakolliset tavarat ostetaan suomesta mahd.halvalla. Hallitus ; valtiovarainministeriö taas on täynnä nuijia jotka eivät verotulojen laskiessa osaa miettiä muuta ratkaisua kuin veronkorotukset ja yksityisen kansalaisen tuonnin rajoittamista, no siitä on seurannut tämä yhä syvenevä kierre jossa valtio kurittaa kansaa taloudellisesti ja kansa puolestaan etsii keinoja kiertää kuritusta ja halvempaa vaihtoehtoa.

[ 7 viestiä | ]