Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

Kyberneukkula Kyberneukkula
aoe2 aoe2
got so far got so far
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
Taidetta Taidetta
Benis :D Benis :D
Splört splyt :D Splört splyt :D
Blini Kot Blini Kot
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
Hitler's Hund Hitler's Hund
narcs narcs
must obey must obey
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
Neukkujen ilmailusohjelmaa Neukkujen ilmailusohjelmaa
hyvää: kakkaa hyvää: kakkaa
history of the entire world, i guess history of the entire world, i guess
uskotko uskotko
tyttö tyttö
Heleät soinnut Heleät soinnut
Nussitaan aika-avaruutta Nussitaan aika-avaruutta
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
toinen maailmansota toinen maailmansota
feels vs reals feels vs reals
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]