täältä näkee hyvin :3 täältä näkee hyvin :3
Jekku :D Jekku :D
asematunnelissa asematunnelissa
Kissa nimeltä koira Kissa nimeltä koira
Maailman rohkein koira Maailman rohkein koira
Virgin sweden Virgin sweden
Perse Perse
Judopanda Judopanda
Ei ole yhtään näköinen >:3 Ei ole yhtään näköinen >:3
Rentouttavaa Rentouttavaa
Ime sitä Ime sitä
Pori Pori
Minne ajetään? Minne ajetään?
Fuck off nigger Fuck off nigger
Vastajeccu Vastajeccu
Aamiainen Aamiainen
peba peba
Mistress T Mistress T
pelastui pelastui
Oujea Oujea
Kusipäinen lelu Kusipäinen lelu
teknologia kehittyy teknologia kehittyy
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
pelataan :3 pelataan :3
 1 461 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 10.07.2018 15:26:45
[ + 9 - | ]

Lähti luontoon

[14614] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [640x800] [] []
tiedosto.jpg

hyttynen

(14)  · 

pistää

 · 

sääski

10.07.2018 15:34:25
#73003 [+-] Piilota Suosittele

>>73002

Kannattaa alkukesästä mennä johonkin vitikkoon ja saada sitä "kärsämyrkkyä" ihan reilusti. Loppukesä on sitten helpompaa kun eivät pirun paukamat kutita niin paljon. Toimii itsellä ainakin.

10.07.2018 15:43:31
#73007 [+-] Piilota Suosittele

>>73006 Jos asut kaupungissa missä ei ole hyttysiä niin eri asia. Täällä joutuu istumaan terassilla hyttysverkkojen takana, kun 50 pörrää muuten ympärillä.

[ 16 viestiä | ]