Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.
Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.
Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"
Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tätähän tämä on...
Gorona nyd suomessa :DD
Tuttu lainaus kirjasta.
Pysykää kotona.
rokote
Koronna
Korona
Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa
korona :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Varmuusvaraston maskit eivät tule loppumaan
Tästä segregaatio alkaa
Nyt lähtee korona
Marin antaa taas väärää tietoa
Uudenmaan eristys
Aaaahhh... AAAAHH!
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista