emätin emätin
hyvää joulua hyvää joulua
STRUTSI STRUTSI
Lisää kyykytystä Lisää kyykytystä
Pornokitaraa Pornokitaraa
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
Apina töissä Apina töissä
merirosvot merirosvot
Huono erän aloitus Huono erän aloitus
Fat chance >:3 Fat chance >:3
Reinikainen Reinikainen
Auts Auts
Nyt reenataan niin et tyrät rytkyy Nyt reenataan niin et tyrät rytkyy
Maanantaisin taittuu sormet Maanantaisin taittuu sormet
Mamu tuli rajan yli Mamu tuli rajan yli
et osaa laulaa et osaa laulaa
mustikkakeitto-madruk :D mustikkakeitto-madruk :D
näin vältät johtosotkun näin vältät johtosotkun
Bono Bono
Legenda perseviinasta Legenda perseviinasta
Gayjer krokotiilimies Gayjer krokotiilimies
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?" 20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?"
Kohta on taas uusi vuosi Kohta on taas uusi vuosi
 735 näyttökertaa, 3 viestiä, 17.1 MB, 1 tiedosto, 18.03.2021 10:53:12
[ + 1 - | ]

Miksi meillä ei ole pandemiaa

[52450] [b7wxj.mp4] [17.1 MB] [1280x590] [] []

aalto-yliopisto

professori

paul lillrank

korona

(299)

pandemia

18.03.2021 14:17:22
#448687 [+-] Piilota Suosittele

Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.

Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.

Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"

Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.

[ 3 viestiä | ]