Kokoomusnuoret Kokoomusnuoret
PurKissa PurKissa
Sunnuntain synnit Sunnuntain synnit
Windows 98 Windows 98
Takaisin tulevaisuuteen Takaisin tulevaisuuteen
Helsingin mielenosoitus Helsingin mielenosoitus
Slayjer saatana Slayjer saatana
Daeodon Daeodon
mews :3 mews :3
Normaali luolastolainen Normaali luolastolainen
Tuu alas niin saat turpaas Tuu alas niin saat turpaas
Hieman erilainen Teräsmies Hieman erilainen Teräsmies
Hehe Hehe
uuuhh aaaahhh uuuhh aaaahhh
nih nih
Videokokoelma Videokokoelma
̱̰̥͙̦̥͖̬̹̲͙̳͚̗̟̖͠Z̴̸̴̧̗̙̞̳̳͇̫̙͍̰͖̫͍͔̣͖͈͖̀A̶̸͞҉̣̭͕̟̖̻̱ͅL̀҉̪̰̝̗͉̰͡ ̱̰̥͙̦̥͖̬̹̲͙̳͚̗̟̖͠Z̴̸̴̧̗̙̞̳̳͇̫̙͍̰͖̫͍͔̣͖͈͖̀A̶̸͞҉̣̭͕̟̖̻̱ͅL̀҉̪̰̝̗͉̰͡
Hallituksen valehtelusta Hallituksen valehtelusta
Ugandan parlamentti Ugandan parlamentti
Mitähä tästä pitäs sit miettiä. Mitähä tästä pitäs sit miettiä.
Kissa herätti Kissa herätti
Taas tätä {:3 Taas tätä {:3
Petri Keskiviiva Petri Keskiviiva
Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
 1 059 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 12.05.2020 19:59:26
[ + 4 | ]

SPR

[42921] [FB_IMG_1589261119306.jpg] [0.04 MB] [480x757] [] []
FB_IMG_1589261119306.jpg

12.05.2020 23:01:56
#342161 [+1] Piilota Suosittele

Kovasti mainostetaan televisiossa, radiossa ja siellä sun täällä rahan keräämistä ulkomaille koronan tai minkäkin syyn voimin.

Käsittääkseni meillä on todella ikävä tilanne ihan täällä Suomessa monessa perheessä koronan vuoksi, joten kyllä itse lähtisin siitä, että pidetään ensin omistamme huolta.

12.05.2020 23:56:03 | 23:56:49
#342168 [+-] Piilota Suosittele

>>342161 tämä. Järjestöjen johtajat on paniikissa kun ei saa miljooniaan itselleen. Ja se pieni osa mikä jää jäljelle menee heimopäällikölle, joka ostaa aseita koko rahalla

13.05.2020 12:26:40 | 12:28:51
#342271 [+-] Piilota Suosittele

>>342161

Ei avustusjärjestöillä ole intressiä muuhun kuin oman lompakkonsa ylläpitämiseen. 10% menee kohteeseen 70 % lompakkoon sekä 10% veroina jos ei ole koulutusta. Esimerkiksi punainen risti kerää verta ja nauttii siitä. Sitten myy veret mm. ulkomaiseen puoleen kovalla hinnalla. Ei mene edes suomalaisten käyttöön.

Ehkä nekkerit ovat oikeassa? Varastaminen on ala jolla elää ja voi hyvin. Ei moraalisia ongelmia, ei mitään.

[ 9 viestiä | ]