Kulli Kulli
Midäs dääldä löytyy? Ou fug!! Midäs dääldä löytyy? Ou fug!!
Pupu saa laakin Pupu saa laakin
Demonstroitu matemaattinen kaava ns. luolatuuli-ilmiölle Demonstroitu matemaattinen kaava ns. luolatuuli-ilmiölle
Mongolit lauleskelee Mongolit lauleskelee
resisposse resisposse
sillä aikaa ausseissa.. sillä aikaa ausseissa..
Äitien tekemiä dildoja Äitien tekemiä dildoja
tarzan, wolverine ja TUOMARI tarzan, wolverine ja TUOMARI
EA logiikka EA logiikka
Tulit väärällä naapurustolle Tulit väärällä naapurustolle
Morosti lintua :3 Morosti lintua :3
Samhain lähestyy Samhain lähestyy
linssilude linssilude
Bat ja Ryyd Bat ja Ryyd
sankari sankari
Tampere Tampere
Koukussa Koukussa
se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla
Krapula Krapula
Musiikkia matkalle Escobaariin Musiikkia matkalle Escobaariin
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Liito-oravointia Liito-oravointia
Haa, haa, haaa Haa, haa, haaa
 1 059 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 12.05.2020 19:59:26
[ + 4 | ]

SPR

[42921] [FB_IMG_1589261119306.jpg] [0.04 MB] [480x757] [] []
FB_IMG_1589261119306.jpg

12.05.2020 23:01:56
#342161 [+1] Piilota Suosittele

Kovasti mainostetaan televisiossa, radiossa ja siellä sun täällä rahan keräämistä ulkomaille koronan tai minkäkin syyn voimin.

Käsittääkseni meillä on todella ikävä tilanne ihan täällä Suomessa monessa perheessä koronan vuoksi, joten kyllä itse lähtisin siitä, että pidetään ensin omistamme huolta.

12.05.2020 23:56:03 | 23:56:49
#342168 [+-] Piilota Suosittele

>>342161 tämä. Järjestöjen johtajat on paniikissa kun ei saa miljooniaan itselleen. Ja se pieni osa mikä jää jäljelle menee heimopäällikölle, joka ostaa aseita koko rahalla

13.05.2020 12:26:40 | 12:28:51
#342271 [+-] Piilota Suosittele

>>342161

Ei avustusjärjestöillä ole intressiä muuhun kuin oman lompakkonsa ylläpitämiseen. 10% menee kohteeseen 70 % lompakkoon sekä 10% veroina jos ei ole koulutusta. Esimerkiksi punainen risti kerää verta ja nauttii siitä. Sitten myy veret mm. ulkomaiseen puoleen kovalla hinnalla. Ei mene edes suomalaisten käyttöön.

Ehkä nekkerit ovat oikeassa? Varastaminen on ala jolla elää ja voi hyvin. Ei moraalisia ongelmia, ei mitään.

[ 9 viestiä | ]