Luukku 12. Luukku 12.
Armahdusta ja markkinataloutta Armahdusta ja markkinataloutta
Release Bwian! Release Bwian!
Pukki, tonttu ja poro :3 Pukki, tonttu ja poro :3
Iloinen koira :3 Iloinen koira :3
Tälläsestä en olekkaan kuullut Tälläsestä en olekkaan kuullut
homokamaa homokamaa
Hei meitä huijataan Hei meitä huijataan
Naapurin persereikä hommissa Naapurin persereikä hommissa
Ennenvanhaan. Ennenvanhaan.
Tsekkaa tassuni :3 Tsekkaa tassuni :3
Raiskaustilastoa Raiskaustilastoa
Meet Chris Christmas Rodriguez Meet Chris Christmas Rodriguez
Paint-joulukalenterin 2018 luukku numero 21 Paint-joulukalenterin 2018 luukku numero 21
U got that U got that
Repesin lopussa Repesin lopussa
Juha Juha
'merica 'merica
Joulupiippa :3 Joulupiippa :3
Sikarijäbä Sikarijäbä
Kiva 6/6/6 kunkku sinulla Kiva 6/6/6 kunkku sinulla
Koirasta rukkaset Koirasta rukkaset
redpill redpill
Nuori Boris Jeltsin naisten lentopallojoukkueen valmentajana Nuori Boris Jeltsin naisten lentopallojoukkueen valmentajana
 677 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 08.03.2021 18:18:51
[ + 6 | ]

monikulttuurisuus

[52214] [8uvpj.jpg] [0.31 MB] [1036x1200] [] []
8uvpj.jpg

monikulttuurisuus

(12)
08.03.2021 23:22:10
#445789 [+-] Piilota Suosittele

Olipa kerran Pikku-Ahmed. Koulussa opettaja kehui "Pikku-Ahmed sinähän osaat suomenkielen niin hyvin kuin vain suomalainen voi osata". Pikku-Ahmed oli hyvin ylpeä ja kotimatkalla näki isoveljensä jolle riensi kertomaan "Opettaja kehui että osaan puhua, kirjoittaa ja lukea kuin suomalainen". Pikku-Ahmedin isoveli Muhis kirosi arabiaksi ja löi pikku-ahmedin silmäkulman auki. Pikku-Ahmed juoksi itkien kotiin äitinsä luo ja kertoi äidilleen että veljensä Muhis oli lyönyt häntä, äidin kuultua syyn äiti läväyttää kämmenellä pikku-ahmedia korvalle niin että korvissa soi. Pikku-Ahmed toikkaroi pökerryksissä olohuoneeseen jossa isänsä katsoo satelliitti kanavaa kotimaasta. Pikku-Ahmed: "Papa papa! Mama ja veli löi minua!" Isä: (arabiaksi)*Mitä? Miksi?* Pikku-Ahmed: "Koulussa opettaja kehui minua osaamiseltani suomalaiseksi". Isä: (arabiaksi) *Saatanan likainen nulikka, vai että vääräuskoisten tavoille olet oppinut! Odotas kun haen raipan niin saat selkääsi kuin huono nainen*. Pikku-Ahmed kipittää hippulat vinkuen pihalle ja karkuun läheiseen metsikköön, jossa istuutuu kivelle ja tuumii ääneen: "On tämä vittumaista. Heti kun kehutaan suomalaiseksi, niin samana päivänä 2 rättipäätä hakkaa minut ja kolmas yrittää tappaa"...

09.03.2021 03:54:00
#445856 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin vaikea ymmärtää päättäjiä. Kannatan kyllä auttamista, mutta en pakolaisten sijoittamista pois savanneiltaan. Luontaisilta elinalueiltaan. Sama kun jääkarhun veisi saharaan tai norsun pohjoisnavalle. Sitä alkaisi hyvin pian vituttamaan.

17.11.2025 17:45:06
#727153 [+-] Piilota Suosittele

Eurooppa, mukaan lukien Suomi islamisoituu. Sitä ei voi enää pysäyttää, koska kukaan ei halua leimautua rasistiksi. Kun sosiaaliturva pettää, alkaa oikeauskoisten kaulankatkaisu-orgiat ja kaduilla kaikuu Allahu akbar!

[ 6 viestiä | ]