Waifuainesta Waifuainesta
Viekas rosmo Viekas rosmo
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
olen vähän hassusti nyt :2 olen vähän hassusti nyt :2
Fun Facts Fun Facts
Vangit hunningolla Vangit hunningolla
Rap vs Rock Rap vs Rock
Dr. Taalasmaa Dr. Taalasmaa
huiskuhäntä :3 huiskuhäntä :3
Mut mitäs sanot tästä? Mut mitäs sanot tästä?
Onneksi oli meatbag suojana Onneksi oli meatbag suojana
Leijonakuningas Leijonakuningas
Taidekriitikkobörh Taidekriitikkobörh
Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan? Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan?
Siis tä? Siis tä?
Mainostusta Mainostusta
Ei pysy housuis Ei pysy housuis
oikein oikein
Oli nälkä Oli nälkä
Katupallo Katupallo
Eikun syömään! Eikun syömään!
Koulutettu ratsu ei karkaa Koulutettu ratsu ei karkaa
baardit :3 baardit :3
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
@-
 928 näyttökertaa, 25 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 25.06.2018 21:34:22
[ + 7 - | ]

NISTINULIKAT!

[14072] [Nistinulikka.png] [0.01 MB] [526x213] [] []
Nistinulikka.png

nisti

(97)  · 

nulikka

 · 

turppi

(47)  · 

slayer

(17)  · 

perkele

(38)
25.06.2018 23:08:24
#68943 [+-] Piilota Suosittele

Oikeasti sellaiset puukkohillujat pitäisi upottaa lähimpään ojaan.

Pahuus poistuu vain pahuudella. Kukkaset ja kumbayaa eivät auta.

27.04.2020 07:08:01
#336823 [+-] Piilota Suosittele

>>68943

Nisti ei järkipuhetta kaipaa. Känniläiselle pystyy vielä puhumaan. Mutta nisti. Sille pitää puhua kuin lapselle. Näkevät pieniä vihreitä miehiä, voi olla naisiakin. Sellaiselta pitää ottaa taju pois nopeasti jos käy iholle.

16.01.2022 17:44:22
#539910 [+-] Piilota Suosittele

>>539893

Alkoholin alainen ihminen vs huumeiden alainen ihminen. Kokemusta löytyy niin taksikäyttäytymisestä kuin muustakin. Nistille on puhuttava kuin pikkulapselle.

08.02.2022 20:42:05
#546353 [+-] Piilota Suosittele

>>546343

Kokemusta on nisteille ja alkkioksille puhumisesta paljon. Nisti ei ymmärrä mitä sille sanotaan. Ei sitten pätkääkään. Pitää lähestyä kuin pikku kakaraa jutellen hellästi.

19.04.2022 08:00:06
#564328 [+-] Piilota Suosittele

>>564096

Nisti, joka on kamoissa kestää osumaa verrattain paljon. Kännipää putuvaa kyllä normaalisti. Jos näkee, että nisti aikoo tehdä jotain on se hapetettava välittömästi mikäli vain mahdollista.

20.04.2022 03:21:13
#564524 [+-] Piilota Suosittele

>>564328
Riippuu niin aineesta, mutta hyvinkin totta. Riippuen toki myös siitä onko kys henkilö tottunut saamaan lyöntiä. Ja jos ihan putoamisella meinataan tajun kankaalle vetämistä, siihen kyllä riittää molemmilla tarpeeksi kova aivojen heilahdus kallon seinämää päin. Kipu eri asia,toki.

20.04.2022 03:23:49
#564526 [+-] Piilota Suosittele

>>564328
Mut miksi sä aloit yhtäkkiä puhumaan nistien hakkaamisesta? Onko tippumistiheydellä jotenkin väliä kun heidän vaarallisuusasteista/ymmärryksestä puhutaan?

20.04.2022 07:33:40
#564542 [+-] Piilota Suosittele

>>564526

Juuri sen takia, koska keskusteluissa tuli ilmi se ettei nisti ole vaarallinen. On se, erittäin! Olen nähnyt kun nistiä taltutetaan voimakeinoin. Ei taltu sitten millään. Lyönti päähän ei vaikuttanut yhtään mitään. Lisääntyi agressio vain.

22.04.2022 14:44:31
#565245 [+-] Piilota Suosittele

>>565165
Keskustelutaitojen ehentämisestä on hyvä lähteä.
Tässä tullut kumminkin ymmärrettyä näkökulmaa, mutta vastaukseksi tulee toitotusta

23.04.2022 02:03:25
#565461 [+-] Piilota Suosittele

Pahoittelut. En tarkoittanut ettei omaa näkökulmaa saisi tuoda pöytään, mutta on myös hyvä ilmoittaa keskustelukumppanille olevansa myös vastaanottavana, toisen näkökulmia näkevänä ihmisenä, inttämisen tai luennon pitämisen sijaan.
Nääs vastapuolen on ajoittain, tietyissä tilanteissa vaikea tunnistaa onko ihminen keskustelemassa vai pitämässä monologia.

[ 25 viestiä | ]