uhriutuminen uhriutuminen
T♂rstain kapteeni jaska T♂rstain kapteeni jaska
politiikkaa ja erotiikkaa politiikkaa ja erotiikkaa
Huppista Heijakkaa Huppista Heijakkaa
Persuilu Persuilu
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Vähän Iidaa Vähän Iidaa
kiss kiss kiss kiss
apua luvassa apua luvassa
#sannantrolli #sannantrolli
Ou jea! Ou jea!
Aikku ilman spandexia Aikku ilman spandexia
Hermione taikuroi Hermione taikuroi
Niggers Niggers
kekkonen kekkonen
Pääministerin sopimaton käytös Pääministerin sopimaton käytös
aku ankka aku ankka
Leukojen venyttelyä Leukojen venyttelyä
Sanna osaa myös ennustaa ❤️ Sanna osaa myös ennustaa ❤️
kellotti prossunsa kellotti prossunsa
waretus waretus
Grönmarxin lehdistötilaisuus Grönmarxin lehdistötilaisuus
SANNA MARI OM HUNO PÄÄ MINISTERI SANNA MARI OM HUNO PÄÄ MINISTERI
sloggi sloggi
 61 näyttökertaa, 11 viestiä, 9.84 MB, 1 tiedosto, 26.06.2026 19:31:02
[ + 0 | ]

Syksyn hirvestyskalusto

[88941] [1000001522.jpg] [9.84 MB] [4080x3072] [] []
1000001522.jpg

kivääri

(18)
26.06.2026 20:50:19 | 20:59:02
#759525 [+-] Piilota Suosittele

>>759523 Ja mitä ne tekee? Ottaa sylkikokeen, kusikokeen, verikokeen, rasvakokeen ja vielä hiuskokeen (toisin kuin maamme edelliseltä PÄÄMINISTERILTÄ, joka veti sentään KOKAIINIA) ja toteaa, ettei tämä ole käyttänyt edes kannabista ainakaan viimeiseen vuoteen ja maksa-arvotkin viittaa kohtuulliseen alkoholinkäyttöön? Penkooko ne kämpän läpi ja löytävät kukkaruukkuna toimivan bongin, josta ei löydy edes jäämiä pilvestä? Aseetkaan ei ole edes minun hallussa, vaan asesepän kaapissa säilössä, kun minulla ei ole tarvetta niitä kotona pitää.
Varmaan ne tekee jotain hurjaa :D

Voisit muuten tehdä profiilin, Harri/Riku-Ville, sillä näistä asioista olisi hauskempi keskustella asiallisesti, kun tietäisi, että keskustelee koko ajan saman henkilön kanssa. Vai pelkäätkö, että sinun asioista vinkataan poliiseille, niissä saattaisi ollakin jo jotain tutkittavaa... ;)

26.06.2026 20:59:52
#759527 [+-] Piilota Suosittele

>>759524 Aika epätarkkoja jos ampuu sillä "miltei-sarjatulella", pitää olla pirun hyvin tuettu, että osuu tauluun jos paukuttelee vähänkään useamman kuin yhden laukauksen viiteen sekuntiin. Tuolla alemmalla olen kerran ampunut tauluun kymmenen patia niin sanotusti "yhtäkyrpää", kasa levisi kuin Eelin perse kun ei tähdännyt rauhassa.

26.06.2026 21:21:02
#759530 [+-] Piilota Suosittele

Aseista en juurikaa erikoisemmin tiiä, niin heitetään veikkaus että tuossa on Tikka tai Valmetti, kun nuo pitäs olla ainaskin kotimaisia?

[ 11 viestiä | ]