Kuohkea poutabörh :3 Kuohkea poutabörh :3
Things you can only do in Skyrim VR (part deux) Things you can only do in Skyrim VR (part deux)
IIDA4 IIDA4
Ai saatana Ai saatana
Kansat Kansat
Etpäs koske Etpäs koske
vihainen kääp vihainen kääp
Midäs däällä dabahduu? Midäs däällä dabahduu?
Villapaidat tänne saatana! Villapaidat tänne saatana!
Himmlerin sieniretki Himmlerin sieniretki
False Positive - Appetite False Positive - Appetite
Ei hauskaa, koska totta Ei hauskaa, koska totta
Kuvaotokset #40 Kuvaotokset #40
tähä rytmii tähä rytmii
I'll see myself out I'll see myself out
turisti turisti
Kuvaotokset #41 Kuvaotokset #41
Viheraho katsoo animea Viheraho katsoo animea
Jet fuel can't melt steel beams Jet fuel can't melt steel beams
Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3 Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3
APINA APINA
Vittu mä sanoin et mä en vedä tätä enää!!! Vittu mä sanoin et mä en vedä tätä enää!!!
>Oulu >Oulu
Lame selfie bee vol.2 Lame selfie bee vol.2
 61 näyttökertaa, 11 viestiä, 9.84 MB, 1 tiedosto, 26.06.2026 19:31:02
[ + 0 | ]

Syksyn hirvestyskalusto

[88941] [1000001522.jpg] [9.84 MB] [4080x3072] [] []
1000001522.jpg

kivääri

(18)
26.06.2026 20:50:19 | 20:59:02
#759525 [+-] Piilota Suosittele

>>759523 Ja mitä ne tekee? Ottaa sylkikokeen, kusikokeen, verikokeen, rasvakokeen ja vielä hiuskokeen (toisin kuin maamme edelliseltä PÄÄMINISTERILTÄ, joka veti sentään KOKAIINIA) ja toteaa, ettei tämä ole käyttänyt edes kannabista ainakaan viimeiseen vuoteen ja maksa-arvotkin viittaa kohtuulliseen alkoholinkäyttöön? Penkooko ne kämpän läpi ja löytävät kukkaruukkuna toimivan bongin, josta ei löydy edes jäämiä pilvestä? Aseetkaan ei ole edes minun hallussa, vaan asesepän kaapissa säilössä, kun minulla ei ole tarvetta niitä kotona pitää.
Varmaan ne tekee jotain hurjaa :D

Voisit muuten tehdä profiilin, Harri/Riku-Ville, sillä näistä asioista olisi hauskempi keskustella asiallisesti, kun tietäisi, että keskustelee koko ajan saman henkilön kanssa. Vai pelkäätkö, että sinun asioista vinkataan poliiseille, niissä saattaisi ollakin jo jotain tutkittavaa... ;)

26.06.2026 20:59:52
#759527 [+-] Piilota Suosittele

>>759524 Aika epätarkkoja jos ampuu sillä "miltei-sarjatulella", pitää olla pirun hyvin tuettu, että osuu tauluun jos paukuttelee vähänkään useamman kuin yhden laukauksen viiteen sekuntiin. Tuolla alemmalla olen kerran ampunut tauluun kymmenen patia niin sanotusti "yhtäkyrpää", kasa levisi kuin Eelin perse kun ei tähdännyt rauhassa.

26.06.2026 21:21:02
#759530 [+-] Piilota Suosittele

Aseista en juurikaa erikoisemmin tiiä, niin heitetään veikkaus että tuossa on Tikka tai Valmetti, kun nuo pitäs olla ainaskin kotimaisia?

[ 11 viestiä | ]