>>750664 Laitat sen tolleen: [youtube]1Iwbn-s4ZZY[/youtube] Eli tuo pätkä tuon ensimmäisen = jälkeen ja ennen &lc. Aina se ensimmäinen pätkä watch?v= jälkeen.
Mutta siis joo. Molemmat näistä ihan yhtä terveitä filosofioita.
>>750672 Kato ku ryyppää tällä tahilla niin ei oo enää ylimääräsiä harmaita aivosoluja jotka kykenis muodostamaan päättelyketjua. Eikä varsinkaan testaamaan itte. Mutta siis ihan tosissaan niin toi &-jälkeinen osa pisti hämmenntämään niitä viimesiä synapseja. Kiitos, tuleva pojupimppini, että ojensit ja ohjeistit mua miehekkäällä latinotavalla. Yritän muistaa tän palveluksen.
[
7 viestiä
|
]
⭰
rotta pötköttelee
Rotan luominen
Tramal aleikum
reseptiäsi ei uusita
Työkkärin uusi aktiivimalli
Hyvät tuet vittu
Heimosenkeimo theme song
Hiirulainen 2
Ilmiannetaan heimo
Keimo toteaa lampaille että hänen elämänsä on huippua