pieni palo pieni palo
Vitun ituhipit Vitun ituhipit
Normi vassari taas.. Normi vassari taas..
liikennemerkki liikennemerkki
kass ihmeissään kass ihmeissään
Lempäälän lällättelijä22 Lempäälän lällättelijä22
Insane in the membrain Insane in the membrain
Suomalaisen nuotion syy Suomalaisen nuotion syy
selfie selfie
ei saatana ei saatana
Muistakaa pestä kädet Muistakaa pestä kädet
sanna marin sanna marin
Lippujulan päivä Lippujulan päivä
Petra ratkaisee maailman talousongelmat Petra ratkaisee maailman talousongelmat
Rydmanin vastine. Rydmanin vastine.
Pride shamaani 🤣 Pride shamaani 🤣
outie outie
Argumentaatiovirhe Argumentaatiovirhe
tissit tissit
Meillä ei äänestellä. Meillä ei äänestellä.
Muhq Muhq
Rakentava palautteeni telialle Rakentava palautteeni telialle
Veitikka tuli takaisin Veitikka tuli takaisin
Vihtoja Vihtoja
 793 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.29 MB, 1 tiedosto, 18.11.2024 18:36:44
[ + 4 | ]

juustovaras

[74864] [K_supermarket_juustovaras.png] [2.29 MB] [1080x1799] [] []
K_supermarket_juustovaras.png

k supermarket

 · 

arkijuusto

 · 

varas

(150)  · 

kiinniotto

 · 

nisti

(97)  · 

rotta

(167)  · 

ilmajoki

18.11.2024 18:41:47
#660610 [+1] Piilota Suosittele

Siis mitä vittua? :D Olis ny ottanu niitä kalliimpia emmetaaleja, kermajuustoja ja tai edes oltermannia. Muutenkin jos tolle linjalle lähetään ni sisäfileet ois ollu vielä arvokkaampaa tavaraa?

18.11.2024 18:51:34
#660616 [+1] Piilota Suosittele

>>660610 minäki ostellu tuota arkijuustoa lähinnä sillonku perse auki... :D hintaa ja painosuhdetta ku vertaa ni aika riittoisa juusto jos sitä tulee paljon syötyä...

18.11.2024 18:58:13
#660618 [+-] Piilota Suosittele

>>660616
Itse ostan yleensä niitä 3-4 euroa maksavia valmiiks viipaloituja, tiedän että kilohinta niissä on korkea muttei mun kannata ostaa tahkoa. Joku oltermanni ois varmaan tuskin puoliks syöty kunnes se on roskiskamaa, aika vähän menee juustoa. Jos ostan karjalanpiirakoita taikka teen lämpimiä voileipiä uunis ni sitte joo, mutta kovin säännöllisesti en leipää tai juustoa osta

[ 6 viestiä | ]