Netti väittää 10-v afgaania äidiksi Netti väittää 10-v afgaania äidiksi
Teemu on julkaissut kirjan. Nyt ostoksille. Teemu on julkaissut kirjan. Nyt ostoksille.
Pulimummelin kosto Pulimummelin kosto
Gachlinka Gachlinka
Niggers Niggers
Sarjis Sarjis
Vähän Iidaa Vähän Iidaa
Dolan the terroras Dolan the terroras
Häyrinen höyryää asiaa Häyrinen höyryää asiaa
tulevaisuus nyt tulevaisuus nyt
huhtasuo huhtasuo
Cuck ? Cuck ?
dakotan eväät dakotan eväät
Väyryne Väyryne
Omakuva lopultakin senkin hintit Omakuva lopultakin senkin hintit
jörn donnerin näkökulma jörn donnerin näkökulma
Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
Natalie Dormer Natalie Dormer
ei tartte tulla enää ei tartte tulla enää
Spandex Spandex
Janoinen lintu Janoinen lintu
kaatui taivas niskaan kaatui taivas niskaan
Keltainen kortti Keltainen kortti
huoli vakava huoli vakava
 506 näyttökertaa, 6 viestiä, 50.85 MB, 6 tiedostoa, 25.11.2025 14:27:54
[ + 1 | ]

Koiria ja solmuja

[84659] [tiedosto_1.mp4] [10.43 MB] [720x1280] [52.52s] [] []
[84658] [tiedosto_2.mp4] [16.74 MB] [720x1280] [87.47s] [] []
[84657] [tiedosto_3.mp4] [3.85 MB] [704x1280] [15.13s] [] []
[84656] [tiedosto_4.mp4] [5.56 MB] [720x1280] [51.80s] [] []
[84655] [tiedosto_5.mp4] [11.71 MB] [720x1280] [29.81s] [] []
[84654] [tiedosto_6.mp4] [2.56 MB] [720x1280] [12.82s] [] []

koira

(1227)  · 

pentu

(83)  · 

solmu

(8)
25.11.2025 23:35:33
#728257 [+-] Piilota Suosittele

>>728220
>>728177
>>728164
Piti kattoa useamman kerran, kaikki näyttää hyvin luonnolliselta mut katsokaa kun se laskee pentua alas niin tuo taustalla oleva tuoli. Kuinka helvetin monta jalkaa siinä on, sekä osa niistä jaloista näyttäis olevan suoria kun taas osa vinossa ? Toinen mistä huomaa, lukitkaa katseenne tohon mattoon niin näette sen epäloogisuuden miten se liikkuu kun "kameramies" siirtää kuvaa koiranpedistä toiseen.

Mutta joo, pari ekaa kertaa meni mullakin tarkastellessa että aidolta näyttää. Sit vasta neljäs/viides kerta alko paljastaa asioita. Todella hyvin toi on tekoälyks kuiteski, noikin on virheitä jotka saadaan korjattua

25.11.2025 23:41:55
#728260 [+-] Piilota Suosittele

>>728257
No siis mulla pisti silmään nuo koirien ääriviivat liikkuessa. Jos toi on oikee filmi niin sitten on kyllä kamerassa vikaa. 3D ulottuvuudetkin on vähän hakusessa, mutta vitustako mää tämmönen vanha maalaishuora tietäisin.

[ 6 viestiä | ]