>>158746 minua yritti kerran pässi puskee.. otin sitä niskasta kiinni ja nostin rinnan korkeudelle ja katoin suoraan silmiin muutaman sekunnin.. "ei muuten koittanu sen jälkeen" xd
[
5 viestiä
|
]
⭰
Keimo toteaa lampaille että hänen elämänsä on huippua
Voi perkele minkä teit
Pelasti börhkamunsa
Pakoon prkl!
Sulla on tuossa jotain :3
Everything Is Fine
Apua? ;___;
Koiro ja kopteri
Fuff!
Etupenkillä :3
kora juo vettä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD