Hieno laskeutuminen! Hieno laskeutuminen!
Ihana nainen Ihana nainen
Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne
somalialainen selkäsauna somalialainen selkäsauna
rapiseva kass rapiseva kass
suklaamonnin flank steak suklaamonnin flank steak
tissit on tissit tissit on tissit
sateensuoja sateensuoja
Tissit Tissit
varsinki suomessa varsinki suomessa
Isin poika! Isin poika!
BLYAT BLYAT
Varasti Varasti
erityisen miellyttävää erityisen miellyttävää
Seppo Hovi Seppo Hovi
eikun minä olen tästä ajanut ennenkin eikun minä olen tästä ajanut ennenkin
jouluelokuva jouluelokuva
neil amstrong kuussa neil amstrong kuussa
vaari tiputtelee vaari tiputtelee
bitch niga bitch niga
älä mussuta älä mussuta
pyykkipäivä pyykkipäivä
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
telkkari telkkari
 541 näyttökertaa, 6 viestiä, 36.11 MB, 1 tiedosto, 09.07.2025 19:55:18
[ + 1 | ]

Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko

[81718] [tiedosto.png] [36.11 MB] [4541x7662] [] []
tiedosto.png

09.07.2025 20:17:06
#706035 [+1] Piilota Suosittele

Ei se nyt ihan perseellee menny ku ekaa kertaa teki.
Pitää kyllä hommata rältsäkkä, porakoneen teräsharja hommelilla ruopi tota nii tuli naarmuja mitä en paklannu ku aattelin että kyllä maali sen peittää, no ei peittäny.
Mut parin vuoden sisään ton saa varmaa tehä uudestaan, ei noi pysy hyvänä jos siä on ruostetta vaikka käyttäs mitä loitsuja tai ruosteenestoa.

09.07.2025 22:37:42
#706075 [+-] Piilota Suosittele

>>706054
Enää 4 ovea, listat ja kuskin puolen etulokari, kiristää pantaa. Repsikan etulokari oli nii paskana että tilasin uuden mut sekin pitää maalata. Ei ollu muuten edes kallis, uutena noin 80e ruotsista.
Se rälläkkä pitäs olla, vittu keimon tukirahat on nyt jo miltei loppu ku pärähtäny nikkarointiin.
Jeesus auta, nauraa...

[ 6 viestiä | ]