7.Paint-joulukalenteriluukku 7.Paint-joulukalenteriluukku
Kikki nälänhädässä Kikki nälänhädässä
Jou mata mou Jou mata mou
Autism intensifies Autism intensifies
Kauden maukkaimmat marjat Kauden maukkaimmat marjat
Niilo Stöö Niilo Stöö
Juhlinta lähestyy loppuaan Juhlinta lähestyy loppuaan
Dan Canuck Dan Canuck
feels vs reals feels vs reals
Enemy stand! Enemy stand!
Eläinten vaistot Eläinten vaistot
Deal with it Deal with it
Huomaan mitä tarkoitat Huomaan mitä tarkoitat
AAAAAAAAAAAAaaaaaaa! AAAAAAAAAAAAaaaaaaa!
Is I preggers? Is I preggers?
Homer Homer
Kuudes luukku Kuudes luukku
kulkuset. kulkuset kulkuset. kulkuset
Hyvä perse Hyvä perse
Tupa ryskyi Tupa ryskyi
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
Trumpille terveisiä Trumpille terveisiä
Tuo tarkoittaa että olet homo Tuo tarkoittaa että olet homo
EU aina määrämässä :D EU aina määrämässä :D
 605 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.87 MB, 4 tiedostoa, 09.07.2025 20:15:34
[ + 1 | ]

Kaavut, Sanna ja vassarit

[81722] [tiedosto_1.jpg] [0.23 MB] [2048x2048] [] []
tiedosto_1.jpg
[81721] [tiedosto_2.jpg] [0.09 MB] [735x927] [] []
tiedosto_2.jpg
[81720] [tiedosto_3.jpg] [0.12 MB] [938x910] [] []
tiedosto_3.jpg
[81719] [tiedosto_4.mp4] [3.43 MB] [480x852] [83.15s] [] []

kaapu

(8)  · 

marin

(115)  · 

vasemmisto

(216)
09.07.2025 22:32:06
#706074 [+1] Piilota Suosittele

Ikävää, että on varaton, mutta yhteiskunta ei valitettavasti perustu
siihen, että hyväksytään varkaus.

Siihen on syitä, että miksi esim ameriikoissa tietyissä kaupungeissa ja etenkin
kapungin osissa on hyvin vähän liikkeitä toiminnassa.

Ei kenenkään yrittäjän perse kestä, kun joka toinen ilta joku dindunuffi tulee
pyytämään päivän kassaa mutkan kanssa.

09.07.2025 22:50:09
#706082 [+1] Piilota Suosittele

Aaveet ovat henkimaailman olentoja, joten heillä ei ole oikeuksia fyysisessä maailmassa. Ninjat puolestaan ovat fyysisiä olentoja, ja heillä, kuten muillakin fyysisillä olennoilla, on oikeus olla olemassa.

10.07.2025 08:40:19
#706107 [+-] Piilota Suosittele

>>706082 Ei ole tasa-arvoa tuo tuommonen! ninjat on väkivallan tuottajia ja aaveet useasti onnettomia uhreja. Miksi uhreilla ei olis samoja oikeuksia? niillä pitäisi olla enemmän oikeuksia!

[ 8 viestiä | ]