Suomi prööt :D Suomi prööt :D
Hapsin kotivideo Hapsin kotivideo
tervetuloa töihin mulkut tervetuloa töihin mulkut
Lontoon natsit 1 + vassari Lontoon natsit 1 + vassari
Poliisipalvelu Poliisipalvelu
Ajokortteja jaossa Ajokortteja jaossa
äitien tekemää ruokaa äitien tekemää ruokaa
gootti anime tyty gf gootti anime tyty gf
Stadilaiset luonnossa Stadilaiset luonnossa
fritti fritti
Neckerö Line Neckerö Line
Cherrymoon Trax - House of House Cherrymoon Trax - House of House
Helevetin saatana Helevetin saatana
Tatsumaki Tatsumaki
neekerit hämmentyy neekerit hämmentyy
Aaalepaaaa Aaalepaaaa
minibaari minibaari
Ric with sluts 2 Ric with sluts 2
vinkki kaikille vinkki kaikille
herää herää
plöö plöö
vuoden työntekijä vuoden työntekijä
näin AI toimii näin AI toimii
ählämit pesettää autoa ählämit pesettää autoa
 1 177 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.81 MB, 1 tiedosto, 10.05.2020 15:37:49
[ + 12 | ]
👑 Plussatuin 10.05.2020.

Hieno mies

[42852] [tiedosto.mp4] [2.81 MB] [480x480] [32.55s] [] []

10.05.2020 17:55:39
#341014 [+-] Piilota Suosittele

Nekkeröivät kokoajan samalla tavalla. Jännä, että voit lähteä hiekkakuopilta, mutta hiekkakuopat eivt lhde sinusta.

11.05.2020 18:59:48
#341490 [+-] Piilota Suosittele

>>341239

Evoluutioteoria vaatinee useamman sukupoven, jotta alkaa muutosta tapahtumaan. Esim. Oletko sinä edistynyt keräilijä / metsästäjä sukupolvista vai keräiletkö edelleen käpyjä metsässä?

12.05.2020 08:59:04
#341748 [+-] Piilota Suosittele

>>341490
No en keräile pulloja ja metsästämään ajattelin lähteä, jahka sen aika syssymmällä koittaa. Mutta jos se nyt taas pitää vääntää, niin noiden nekkeröinti ei ole muuttunut sitten muutamaan sataan vuoteen vaikka ovatkin sivistyksen keskellä eläneet. Sama asia on mustalaisten kanssa...

12.05.2020 11:58:51
#341858 [+-] Piilota Suosittele

>>341748

Ei ole muuttunut ei. Samoin ei ole 500 vuotta sitten suomeen muuttaineiden ryhmän käyttäytyminen. Edelleen tekevät täysin samaa asiaa, kuin 500v sitten. Kulttuuri pakottaa. Opettajina äiti ; isä sekä suku.

Jotta voisi integroitua toiseen kulttuuriin olisi poistettava ne tekijät, jotka ohjaavat vanhaan. Eli kaikenlainen muslimaalinen homma pois välistä.

13.05.2020 12:42:43
#342274 [+-] Piilota Suosittele

>>341973
Eiköhän pohjoismaisilla yleisradioilla ole sopimus toistensa ohjelmien näyttämisestä. Mut tuossa tuli taas ilmi Somalimiesten laiskuus sekä vastenmielisyys työntekoa kohtaan...

13.05.2020 12:50:20
#342276 [+-] Piilota Suosittele

>>342274

Eivätpä vaan näytä miten normaalit jannut saavat kenkää töistä ja ilman tukea. Mutta kaikenlainen varastaminen tappaminen riehuminen näyttää kiinnostavan dokumenttina YLE:ä.

Ylen Mannerheim oli hyvä osoitus tästä touhusta. Savannilla pässiä pökkivä tikkuheebo.

[ 11 viestiä | ]