autosave autosave
huolehtivainan :3 huolehtivainan :3
osasi harjoitella :3 osasi harjoitella :3
Sarummman! Sarummman!
Sekalaisia Sekalaisia
Homosaatio Homosaatio
Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää
Brrrrringg Brrrrringg
mikä tulee seuraavaksi mikä tulee seuraavaksi
Pakolaisia Pakolaisia
Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video
Hitler did nothing wrong Hitler did nothing wrong
Pikkupippeli Pikkupippeli
Vanhaa taidetta Vanhaa taidetta
ihana vanessa ihana vanessa
sneaky :3 sneaky :3
paskaa paskaa
Aku ja Roope Aku ja Roope
olkoon voima kanssasi olkoon voima kanssasi
mennään retkelle :3 mennään retkelle :3
Noussut Nukkuja Noussut Nukkuja
kapasen pornot kapasen pornot
Silakkamiekkari vol.2 Silakkamiekkari vol.2
Kaija jammailee 2 Kaija jammailee 2
 582 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.31 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 00:00:00
[ + 1 | ]

back to the future 8km/h edition :D

[80195] [b343727e2f40aca3.mp4] [3.31 MB] [848x480] [25.09s] [] []

auto

(729)  · 

rekka

(89)  · 

sähkö

(97)  · 

brrr

 · 

noob

(10)
16.04.2025 00:15:27
#692749 [+-] Piilota Suosittele

Kumma, kun ei kuitenkaan auton sähköjärjestelmää kärtsännyt ihan ensimmäisenä, kun
kumminkin kävi ja liikkui.

16.04.2025 00:22:56
#692750 [+2] Piilota Suosittele

>>692749 Diesel ei paljon sähköä tarvitse, kun se kerran on käyntiin saatu. Käytiin kerran 1600km lenkki pakulla, josta oli laturi sökönä. Ladattiin ennen lähtöä ja ennen paluumatkaa.

16.04.2025 13:58:58 | 14:24:34
#692812 [+-] Piilota Suosittele

>>692750 Juu kyllä vanhempi mekaanisella pumpulla oleva rouskuttaa vaikka
tuomiopäivään asti, kunhan vain jotain männäpäälle työnnettävää on.
Mutta yleensä niissäkin on vähänkään uudemmissa sähkönen pumppu itse
tankilta. Toki käyhän se nyt pienen pyräyksen sillä mitä letkuista löytyy.

Modermi diesel taitaa sotkea senverran paljon sähköä siihen ruiskutukseen,
että hyytyy ihan bensakoneen lailla, jos virta katoaa.

Ei tuo kyseinen kuormuri ihan niin vanhalta näytä, että olisi puhtaasti
mekaaninenkaan.
Plus bensakoneet ovat huomattavasti yleisempiä maailmalla, kuin täällä
pohjoisessa. Eli karvan kummastelen, että ei kuitenkaan heti kyykännyt
vaan rouskutti eteenpäin.

16.04.2025 16:04:25
#692842 [+1] Piilota Suosittele

>>692812 Noissa Paskastaneissa uudetkin autot ovat vanhemmalla tekniikalla ja suodattimessa riittää tavaraa useammankin metrin liikkumiseen, vaikka siirtopumppu pimahtaisi.

16.04.2025 16:26:21
#692850 [+-] Piilota Suosittele

>>692842 Tosiaan unohtu, että jossakin hinkuintiassa tehdään edelleen
kaasaritekniikkaa, kun on halpaa valmistaa massana toisiin paskalandioihin,
missä ei tiedetä tai välitetä tuon taivaallista jostakin ilmastokamppanjoista.

Kori hämäsi tässä senverran, että katsoin olevan ns. uudempi.

[ 7 viestiä | ]