kauppias hoitaa homman kauppias hoitaa homman
opasteet opasteet
Niin totta Niin totta
Jeesuksen synti Jeesuksen synti
MIAU! MIAU!
vakavaa liiketoimintaa vakavaa liiketoimintaa
Lemmikki Lemmikki
HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666... HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666...
Niin totta Niin totta
Deus vult Deus vult
:3 :3
Juh Juh
Deathbulge Party: Halloween edition Deathbulge Party: Halloween edition
mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
HNNNNNNGGGGGGGGGGH HNNNNNNGGGGGGGGGGH
All the gay All the gay
Hudy Jopps Hudy Jopps
jännän äärellä jännän äärellä
Väiskin vinkeät seikkailut Väiskin vinkeät seikkailut
hauskaa hehe hauskaa hehe
Muna Tonne Muna Tonne
Ruudinkeksijä Ruudinkeksijä
tyttözelda:) tyttözelda:)
Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista
 385 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto
25.02.2026 20:37:02
[ + 0 | ]

papppa ajaa rallia

[86273] [c4f13ff50e49e35e-h264-hd.mp4] [1.68 MB] [720x1280] [5.27s] [] []

pappa

(53)  · 

ei osaa

(21)  · 

auto

(729)
25.02.2026 21:48:07
#739202 [+2] Piilota Suosittele

Mummokin ottaa senverran lunkisti, että ei tainnu olla eka kerta.
Kokkolassa kauppaan fillaroidessa alko yhtäkkiä haisemaan todella paha ns. rälläkän käry.

Siitä pätkän matkaa, niin tuli vastaava valkonen käry autonalta ja vanhempi herrasmies
ratissa koitti mäkilähtöä suurinpiirtein korotetun suojatien korkuiseen rinteeseen
parkkipaikan pihalta kadulle.

Sen verran joutui viisomaan isännälle, että antaa olla, ettei hajota autoa enempää.
Oletettavasti ukon naapuri tuli siihen kanssa toppuuttelemaan, että eiköhän anneta
tojotan kytkimen vähän jäähtyä ennenkuin yritetään uudestaan.

25.02.2026 22:59:39 | 23:02:09
#739208 [+1] Piilota Suosittele

"Minä oon ajanu +50-vuotta autoa, eikä se että olen nykyään 1/2-sokea ole haitannut ajoa.
Nykyään kaikki muut on vastuuttomia kun jättävät polkupyöriä, lastenvaunuja ja veriroiskeita minun auton keulaan, eilenkin kauppareissun aikana joku oli työntänyt auton alle lasten kolmipyörän ja rikkonut samalla puskurin, meni hetki kun rälläköin & polttoleikkasin sen pohjasta irti.
T:𝓔𝓲𝓷𝓪𝓻-𝓡𝓾𝓷𝓪𝓻 𝓞𝓱𝓲𝓪𝓶𝓶𝓾𝓽𝓽𝓾"

Toisaalta...

"Mulla o ollu toi ajokortti niiku 3 päivää ja toi +20-vuotta vanha bemarii jotai puolvuotta.
Oon 💯varmasti ainakin kylän, tai läänin, ellen koko suomen nopein ja paras kuski, oikea rattimestari!
Se että toi bemmu lähti luisuun 60km/h nopeudessa, tuhoten kolmen vastaantulijan autot, kieppuen siitä metikköön 6 X katonkautta ympäri, aiheuttaen 9 bemmin (2 takakontissa) matkustajan loukkaantumisen, tai kuoleman, ei johtunu että kuvasin tik-tokkiin videoo ku bemmin mittari näyttää jotai 143km/h, 60km/h alueella.
T: 🅥🅘🅛🅙🅞 ​ 🅙🅞🅞🅝🅐🅢🅣🅘🅘🅝🅐 ​ 🅚🅤🅟🅛🅐🅜🅤🅞🅥🅘 17V"

[ 2 viestiä | ]