Japanianiassa Japanianiassa
BART - OLET JO KUOLLUT BART - OLET JO KUOLLUT
mahtuu mahtuu
Neekerit Neekerit
Hiilidioksidi tappaa Hiilidioksidi tappaa
töötti korjattu töötti korjattu
gynegologogilla gynegologogilla
jalkapalloilija jalkapalloilija
MORO MORO
Juhlapöydän konflikti Juhlapöydän konflikti
TRL VETÄÄ MAASTA TRL VETÄÄ MAASTA
joulupöytä joulupöytä
Kolaaminen meni taas vituiksi Kolaaminen meni taas vituiksi
Hyvää joulua Hyvää joulua
joulupukin paja joulupukin paja
Tissit Tissit
nähtävyyksiä nähtävyyksiä
Ruokapornoa Ruokapornoa
anna sitä hyvää anna sitä hyvää
Känniset Turpit Känniset Turpit
Ihania naisia! Ihania naisia!
tutkija tutkija
turha paino pois turha paino pois
Rasismi. Rasismi.
 542 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.39 MB, 1 tiedosto, 17.03.2025 01:06:11
[ + 4 - | ]

meistä tuli muurareita

[79206] [elokapina.png] [1.39 MB] [1080x709] [] []
elokapina.png

elokapina

(118)  · 

ammatti

 · 

työmies

(37)  · 

ura

(5)  · 

saavutus

 · 

istuminen

17.03.2025 05:38:25
#687034 [+4] Piilota Suosittele

Niin kohta on kevät, sitten tulee kesä ja kun kelit sallii, niin helsingissä eloapinat suorittavat joukkona joka kesäisen perseily rituaalinsa, jonka päätteeksi tyhmimmät pääsevät poliisien kantamina bussiin.

Muissa suomen kunnissa ja kaupungeissa eloapinoita esiintyy sen verta harvassa että poliisit selviävät muutamalla poliisiautolla apinalauman kuljetuksesta.

18.03.2025 02:35:18
#687144 [+2] Piilota Suosittele

>>687034
Se on vähän tyhmemmänkin mielestä jännää, että miten nää sankarit ei jaksa jumpata ympäri vuoden. Kyllähän woltti tuo safkaa niille, mutta ku perse jäätyy niin ei kinosta.

18.03.2025 04:36:09
#687171 [+2] Piilota Suosittele

>>687144
Ei yllätä että nämä sankarit eivät halua tehdä mitään epämukavaa, kuten istua loka/marraskuun räntäkelillä keskellä katua, tai joutua ilmastoimattomaan poliisin maijaan kesä helteillä.

Ainoastaan ihmetyttää miten uudeltamaalta, (missä tosin asuu +30% suomen asukkaista, joista alle 75% on suomenkielisiä) riittää noita eloapinoita noin paljon, kun joensuusta (80.000 asukasta) löytyi yksi onneton muutama vuosi sitten (Kuva).

[ 4 viestiä | ]