Possujuna Possujuna
KATTI(LA) KATTI(LA)
mlem :3 mlem :3
No hajjjjjj No hajjjjjj
Sillä välin IBssä Sillä välin IBssä
tojotasodat tojotasodat
tulista intohimoa tulista intohimoa
talvi tulee talvi tulee
Homoudu Homoudu
uimahyppy uimahyppy
Viikonlopun mässyt sponsored by sossu Viikonlopun mässyt sponsored by sossu
jano on kova jano on kova
Koira kidutetaan ja hakataan Koira kidutetaan ja hakataan
kohta on joulu kohta on joulu
pitsa pitsa
Tuomas lähti veturista Tuomas lähti veturista
Jokeri ja Andy Jokeri ja Andy
kurre kuistilla kurre kuistilla
Päivän lautanen Päivän lautanen
Kissan seikkailut Kissan seikkailut
Päivän politiikka Päivän politiikka
Chad Väinämöinen Chad Väinämöinen
Fingerpori apuina osa 2 Fingerpori apuina osa 2
koirohäkki koirohäkki
 542 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.39 MB, 1 tiedosto, 17.03.2025 01:06:11
[ + 4 - | ]

meistä tuli muurareita

[79206] [elokapina.png] [1.39 MB] [1080x709] [] []
elokapina.png

elokapina

(118)  · 

ammatti

 · 

työmies

(37)  · 

ura

(5)  · 

saavutus

 · 

istuminen

17.03.2025 05:38:25
#687034 [+4] Piilota Suosittele

Niin kohta on kevät, sitten tulee kesä ja kun kelit sallii, niin helsingissä eloapinat suorittavat joukkona joka kesäisen perseily rituaalinsa, jonka päätteeksi tyhmimmät pääsevät poliisien kantamina bussiin.

Muissa suomen kunnissa ja kaupungeissa eloapinoita esiintyy sen verta harvassa että poliisit selviävät muutamalla poliisiautolla apinalauman kuljetuksesta.

18.03.2025 02:35:18
#687144 [+2] Piilota Suosittele

>>687034
Se on vähän tyhmemmänkin mielestä jännää, että miten nää sankarit ei jaksa jumpata ympäri vuoden. Kyllähän woltti tuo safkaa niille, mutta ku perse jäätyy niin ei kinosta.

18.03.2025 04:36:09
#687171 [+2] Piilota Suosittele

>>687144
Ei yllätä että nämä sankarit eivät halua tehdä mitään epämukavaa, kuten istua loka/marraskuun räntäkelillä keskellä katua, tai joutua ilmastoimattomaan poliisin maijaan kesä helteillä.

Ainoastaan ihmetyttää miten uudeltamaalta, (missä tosin asuu +30% suomen asukkaista, joista alle 75% on suomenkielisiä) riittää noita eloapinoita noin paljon, kun joensuusta (80.000 asukasta) löytyi yksi onneton muutama vuosi sitten (Kuva).

[ 4 viestiä | ]