Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
höpö höpö
Vitun naapurit Vitun naapurit
Repostnikin sielunveli Repostnikin sielunveli
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
CHAD BRUDDA CHAD BRUDDA
roope roope
mäki tein ruokaa joku aika sit mäki tein ruokaa joku aika sit
Punapää nurtsilla Punapää nurtsilla
Pettymyskokoelma Pettymyskokoelma
Kissagifejä Kissagifejä
Timanttina Timanttina
nyrkkeilysäkki nyrkkeilysäkki
Kuvaotokset #5 Kuvaotokset #5
knokles knokles
Suicide is painless Suicide is painless
cool club cool club
Kylo Ren-chon :3 Kylo Ren-chon :3
olenko vanmainen olenko vanmainen
rakkautta ensisilmäyksellä rakkautta ensisilmäyksellä
Puuro sarjis Puuro sarjis
Kissagifejä Kissagifejä
Tein ruokaa Tein ruokaa
sosig sosig
 589 näyttökertaa, 1 viesti, 1.87 MB, 1 tiedosto, 19.01.2025 16:08:10
[ + 5 | ]

ei vittu

[77130] [ei_vittu.png] [1.87 MB] [1080x1197] [] []
ei_vittu.png

korona

(299)  · 

psykoosiaika

 · 

psykoosit

(20)  · 

maski

(81)  · 

uiminen

 · 

muovipussi

(6)  · 

henki kulkee

20.01.2025 00:40:10 | 00:40:47
#674463 [+-] Piilota Suosittele

Käytin käsidesiä (muuhunkin kuin juomiseen), käytin maskia ja kävin rokotuksessa, sain silti alle viikoksi räkätaudin ilman kuumetta paitsi yöllä pari kertaa ~tunnin verran. En tiedä oliko korona, mutta 2021-2022 kesällä ja räkää tuli aivan järkyttävästi.

Niin siis se olisi voinut olla pahempi ilman rokotusta.

[ 1 viestiä | ]