Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
>tarkkana kuin porkkana >tarkkana kuin porkkana
Naurat, hävisit Naurat, hävisit
Pikselitaide 3/5 Pikselitaide 3/5
Viemäri tukossa? Viemäri tukossa?
Intohimoinen animeharrastaja Intohimoinen animeharrastaja
pantsu hehe pantsu hehe
Homura ei tykkää muskelitytyistä Homura ei tykkää muskelitytyistä
Jeesus Rakastaa Jeesus Rakastaa
kaikki ei ole sitä miltä näyttää kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Jumalauta, ei helvetti Jumalauta, ei helvetti
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
We need to get higher We need to get higher
Totuus Totuus
homottaa homottaa
Ystävänpäivän pokévinkit Ystävänpäivän pokévinkit
Tjehokas Kjelkka Tjehokas Kjelkka
Hahaa homo :D Hahaa homo :D
Kyllä nainen tietää Kyllä nainen tietää
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
Damn! Those bones Damn! Those bones
Läski-Paska sai tarpeekseen Läski-Paska sai tarpeekseen
Light of my life Light of my life
Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
 785 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.01.2022 12:29:21
[ + 0 | ]

Mites se nyt näin meni?

[60361] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [828x1271] [] []
tiedosto.jpg

06.01.2022 13:47:44
#536773 [+-] Piilota Suosittele

>>536768 Jos vaikka syyllistettäis heitä mielummin kun rokottamattomia ihmisiä? Kaikki pinnathan ovat kokoajan täynnä satoja eri tappavia bakteereja ja viruksia.

06.01.2022 13:56:24
#536774 [+2] Piilota Suosittele

>>536773
Joo se ois hyvä. Yli päätään typerien ihmisten, väärintekijöiden ja jopa rikollisten syyllistäminen on ikävä juttu. Ajatteleeko kukaan lainkaan sitä miten paha mieli syyllistämisestä voi tulla?

06.01.2022 14:37:42
#536781 [+-] Piilota Suosittele

>>536774 Ei ajattele. Aikuisten maailmassa joutuu pettymään kokoajan ja tulee usein paha mieli. Siihen pitää vaan tottua, jos haluaa pärjätä aikuisten maailmassa.

[ 9 viestiä | ]