hmm hmm
Fantasiamaailmat pähkinänkuoressa Fantasiamaailmat pähkinänkuoressa
Vanhan koulun tavat Vanhan koulun tavat
Tässä on "viaton poistuminen" tanssini Tässä on "viaton poistuminen" tanssini
Snake? Snake?
Mietintä myssy tiukkenee Mietintä myssy tiukkenee
snäp snäp
Dogs are dumb :D Dogs are dumb :D
Tuliset esileikit Tuliset esileikit
Tarjoon 2 ref Tarjoon 2 ref
Tau Tio've vs Tyranids Tau Tio've vs Tyranids
Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö
Hiilihydraatit kohillaan Hiilihydraatit kohillaan
Räjähdys herkkä Räjähdys herkkä
Ihmettelee maailman menoa Ihmettelee maailman menoa
R.I.P. Mark Hollis R.I.P. Mark Hollis
Elon on kaikkialla Elon on kaikkialla
Katainen Katainen
Sleeping with human ;___; Sleeping with human ;___;
En ole nähnyt palloasi En ole nähnyt palloasi
sukupuoli neutraali sukupuoli neutraali
Mun kotoisa yksiö Mun kotoisa yksiö
Hyi vittu t: japski Hyi vittu t: japski
"En malta odottaa!" "En malta odottaa!"
 832 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 06.09.2021 06:53:32
[ + 4 | ]

Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria

[56449] [fgfb.png] [0.15 MB] [279x420] [] []
fgfb.png

nuori

(13)  · 

korona

(299)
06.09.2021 06:55:32 | 06:55:50
#498089 [+4] Piilota Suosittele

Näin on. Jenkeissä nuoret etsivät tapoja ottaa koronarokote ilman vanhempien lupaa, koska jenkeissä koronan deltavarianti on tällä hetkellä yldisin syy nuorilla sairaalaan ja teholle viejä.

06.09.2021 08:06:02
#498098 [+2] Piilota Suosittele

pistin pari päivää sitten merkille että britannian Joint Committee on Vaccination and Immunisation ei suositellut hallitukselle perusterveiden 12-15 vuotiaiden rokottamista

06.09.2021 19:44:01
#498191 [+-] Piilota Suosittele

Jaa-a. Miksi terkkari sanoisi noin..

Nopeasti kuulostaa jo vähän vastaavalta, kuin eräs FB-kirjoitus, jossa luki että kaikki oppilaat koulussa viedään liikuntasaliin pakkorokotettavaksi, ovet laitetaan lukkoon ja vartijat tulevat ovelle.

Mutta ottaa kuka ottaa tai ei ota. Nyt tärkeintä olisi, että turvataan kolmannen kierroksen rokotteen saanti, koska korona ei ehdi katoamaan niin nopeasti, kuin vastustuskyky delta-virusta vastaan rokotetuillakin heikkenee. Lisäksi tärkeätä olisi jo turvata samanaikaisesti köyhempiin maihin rokotteiden saantia, jotta pahempia variantteja ei tulisi. Tosin myy-variantista jo huhuttiin, että on deltaa paljon hurjempi ja se kiertäisi niin rokotusta kuin jo sairastettua koronaa.

[ 7 viestiä | ]