Oho Oho
Miehiset miehet Miehiset miehet
Strippari Strippari
Mopon hinausta Mopon hinausta
sateenkaari sateenkaari
the furrios :3 the furrios :3
milkshake milkshake
Kissaihmiset =^o.0^= Kissaihmiset =^o.0^=
nakit taivaan ovella nakit taivaan ovella
ei häiritä ei häiritä
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Yhy Yhy
Wehrmacht spurdo Wehrmacht spurdo
Jesse puhuu. Jesse puhuu.
Laatikollinen rötväystä Laatikollinen rötväystä
Ei homoilua nyt Ei homoilua nyt
Niin, miksiköhän... Niin, miksiköhän...
Mullapa on naru :33 Mullapa on naru :33
voisitko jättää minut rauhaan >:3 voisitko jättää minut rauhaan >:3
Munien paistoa Munien paistoa
Oispa tulista bloody maryä Oispa tulista bloody maryä
Tankilla Tankilla
kissa rikki kissa rikki
lumiukko lumiukko
 749 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 18:15:29
[ + 3 - | ]

Tuomiot briteissä

[72381] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [537x731] [] []
tiedosto.jpg

uk

(31)  · 

tuomio

(9)
06.08.2024 18:41:42
#639817 [+4] Piilota Suosittele

joo briteissä vihapuhelait on kuin orwellin dystopiasta.. aivan sairasta ja lähentelee kohta anarkotyranniaa.

06.08.2024 22:25:57
#639864 [+1] Piilota Suosittele

>>639847
>>639845
Jotenkin tuntuu siltä, että pahasti maailma pitää pelastaa ja kaikki on tärkeää
maailmankatsomuksen ihmisillä tuo politiikan ajaminen on todella vahvasti
tuntemuksista ja kauniista ideologista kumpuavaa verrattuna sitten
huomattavasti laskelmoivampaan ja kylmällä logiikalla toimivaan politiikkaan.


Isoin vitsi tuosta tulee siinäkohtaan, kun ruotsissa jokin vuosi
sitten naispäätäntä päätti vierailla arabeissa huivit päässä,
mutta kotomaassaan oltiin niin vahvoja ja itsenäisiä naisia.


Sitten tuolla ranskan sirkuksessa naisten egyptin lentopallojoukue
täydessä kokovartalopuvussa. Ja taas femistit puolustamassa, miten
rohkeaa pukeutua noin. Ikäänkuin muslimivoittoisesta valtiossa
naisella olisi oikeaa vaihtoehtoa, mutta tämä tunnutaan sivuuttavan
joka käänteessä. Eihän ne nyt voi maatansa edustaa bikineissä ja tulla
siitä suoraan kotiaan pitämään jätesäkkiä.


Sitten oma kokemus facessa jossakin jonkun vanhemman lesbon naisoletetun kanssa,
kun tuli vääntöä, että kannattaako rajalla olla vastaanottamassa
parikymppisiä muslimimiehiä sateenkaari lipun kanssa.
Ja samaan aikaan liputtaa palestiinan puolesta.

Vetoomus oli, että kuulemma joku tuttu palestiinasta pakoteillä
kuulemma israelin takia eikä sitä kuulemma haittaa hänen lesbous.

Siihen tokaisu, että maanpaossa olevan yksilön mielipide
viellä toistaiseksi melko turvallisessa länsimaassa ei välttämättä
vastaa sitä, mikä on varsinaisen maassa asuvan enemmistön
kanta tuohon asiaan.
Päätellen siitä, että vastauksen sijaan esti minut taisi olla liian ikävä kysymys.

Viellä edes menemättä noihin totaali hihhuleihin joilla sukupuolia on
enemmän kuin järkeä.

Mutta noin lyhyesti yhteenvetona tuntuu koko maahanmuutto asiassa
olevan se, että se on enemmistö on naispohjaista joille kaikki mitä
valkoihoinen lihaa syövä heteromies edustaa on pahuuden ruummiillistuma,
mutta sitten ollaan kuitenkin mukisematta menemässä arabimiehen
nyrkin ja hellan väliin.

Eli myönnän heti kättelyssä, että en vain oikeasti ymmärrä.

[ 5 viestiä | ]