Apujen diskobileet Apujen diskobileet
haikara haikara
Haiseepa kukkasille Haiseepa kukkasille
Peak kino Peak kino
Väkivallan eri muodot Väkivallan eri muodot
Kissa löytää kinkkusuikaleen Kissa löytää kinkkusuikaleen
Työnteko vapauttaa Työnteko vapauttaa
Raju bingoilta Raju bingoilta
Kesäneito Kesäneito
Pakko adoptointi Pakko adoptointi
Neljä kuvaa Neljä kuvaa
Aina käy näin Aina käy näin
Hinkata ruohoa Hinkata ruohoa
Parasta Parasta
Nyt loppu työaika 2 Nyt loppu työaika 2
Rolling sideways Rolling sideways
star trek star trek
Työkkärissä osataan Työkkärissä osataan
Stubb-plug Stubb-plug
Polycoria Polycoria
Kenway töissä :D Kenway töissä :D
Päässä liikkuu Päässä liikkuu
Oliko tää viime miitistä vai mistä? Oliko tää viime miitistä vai mistä?
Tissit Tissit
 624 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.45 MB, 1 tiedosto, 21.06.2024 00:03:49
[ + 0 | ]

Soundpläster 420

[71360] [d24f4a4db14e7f8c.jpg] [0.45 MB] [1070x1605] [] []
d24f4a4db14e7f8c.jpg

soundblaster

 · 

vaari

(19)  · 

boomer

(36)
21.06.2024 04:31:13
#628932 [+1] Piilota Suosittele

Riitti kunhan meni käymään paikallisella SER-asemalla, ne työttömät antoi valkata kasasta parhaat palat päältä parilla kympillä, tuli rakenneltua useampikin hyvä kone peruspelaamiseen ja nettisurffailuun. Sitten loppui WXP ja tuli tilalle W7 ja globaali talouskurimus ja oli pakko mennä takaisin oikeisiin töihin, takomaan raakaa rautaa.

21.06.2024 16:00:36
#629046 [+-] Piilota Suosittele

>>628903
Excellent! Mulla on Soundblaster Live! x.x jotain suoraan ysäriltä. Kaiuttimiin ei menny ku muutama satanen ku neki on ehkä kasarilta mutta paremmat ku sun ♪♫♪ >=)

21.06.2024 17:55:57
#629099 [+-] Piilota Suosittele

>>629046
Edellisessä kannettavassa käytin Terratecin ulkoista korttia ja optisella piuhalla kaiutinsarjaan. Suurta eroa ei ole kuultavissa SoundBlasteriin joka on... no.. enää muista mikä tuo on SBX Prostudio lukee möykyssä.

Kaiutinsetti on 21 vuotta vanha jo, silloinen Gigantin kallein Logitech 5.1 (kaiketi Z-680). Meinasin ostaa Creativen setin, mutta myyjä vakuutti että Logitech on parempi. No, ovat ne ainakin toistaiseksi hyvin kestäneet ja subbarin refleksiputkeen on tullut tungettua pieni pyyhe ja alle laitettu kaksinkerroin taitettu paksu räsymatto, että jumputus on ihmismoinen. Meinannut jokusen kerran vaihtaa Jamon P404:t tilalle (joita on kuntohuoneessa ja hallilla) mutta ollut nykyääneen tyytyväinen. Jokusena vuonna meinannut ostaa alennuksista isot Klipschin aktiivikajarit + subbarin Logitechien tilalle, mutta kun pitäisi päästä kuuntelemaan, oikealla musiikilla ja sen erillisen subbarinkin kanssa.

[ 4 viestiä | ]