Poikanen harjoittelee linnaa varten Poikanen harjoittelee linnaa varten
tämä oli virhe :> tämä oli virhe :>
eeh eeh eeh eeeh eeh eeh eeh eeeh
paskapaperia paskapaperia
jalka pesu jalka pesu
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
bailaa kuin olisi vuosi 1941 bailaa kuin olisi vuosi 1941
Minä varoitin teitä Minä varoitin teitä
uusimaa uusiks uusimaa uusiks
Ei nyt! Ei nyt!
rikkinäinen ES rikkinäinen ES
Kissa Kissa
Sinner Sinner
Burdo haluaa telttaan Burdo haluaa telttaan
Olisimpa kissa Olisimpa kissa
tohvelisankari :3 tohvelisankari :3
Rantakunnossa Rantakunnossa
vetoomus vetoomus
snibeti snap snibeti snap
Ei ollu Sleijerilläkään koronaa Ei ollu Sleijerilläkään koronaa
Uudenmaan eristys Uudenmaan eristys
Nii saatana Nii saatana
Kolme erää karhun kanssa Kolme erää karhun kanssa
ihana nainen ihana nainen
 727 näyttökertaa, 14 viestiä, 32.22 MB, 1 tiedosto, 09.08.2025 20:52:05
[ + 10 | ]

Hessu lopettaa tupakoinnin

[82235] [37._No_Smoking_(1951).mp4] [32.22 MB] [720x574] [392.60s] [] []

hessu

(30)  · 

goofy

(6)  · 

tupakka

(79)  · 

tupakointi

(5)  · 

no smoking

09.08.2025 22:37:09 | 22:37:31
#711019 [+4] Piilota Suosittele

Tupakointi on kyllä typerintä mitä ihminen voi tehdä. Kuka on ikinä ollut niin vitun tyhmä että laittaa ruohoa palamaan ja vetää sitä henkeen. Ei mitään hyötyä ja samalla tuhlaat rahasi ja terveytesi. Ne jotka koko ikänsä polttaneet ei tajua miten paljon rahaa niillä olisi jos ei ikinä olisi polttaneet.

10.08.2025 11:19:44
#711142 [+-] Piilota Suosittele

>>711019
Tupakka on nautintoaine. Samalla tapaa kuin nuuska, nikotiinipussit tai jopa kahvi.
Ei niitä kukaan varsinaisesti tarvitse, mutta jengi käyttää, koska tykkää.

13.08.2025 07:30:17
#711529 [+-] Piilota Suosittele

>>711103

Kivaa?

Mikä siinä on kivaa? Olen nähnyt, kun duunissa ollaan sellaisella tehtävällä ettei tupakkataukoja voinut pitää koska talon sisällä koko päivän. IHminen hermostuu ja raivostuu kun ei saa syöpäkäärylettänsä imeskellä.

raivostuu ihan mitättömistä asioista. Narkomaani on narkomaani.

13.08.2025 07:32:02
#711530 [+-] Piilota Suosittele

>>711142

Sillä pienellä erolla että kahvin tuoksu ei ole lähellekään niin vaarallinen kuin tupakansavu. Sitten yleisesti, tupakantumpit lentävät autojen ikkunoista. Jalankulkijoiden puolella taas tupakkaroskiksina käytetään kaivoja.

13.08.2025 22:59:47
#711733 [+-] Piilota Suosittele

>>711529
Tupakat menevät tuhkakuppiin enkä mä taas ole neljään viiteen päivään tupakoinut jonka teen ihan poikkeuksetta ulkona kaukana muista, 4-5 päivän taukoa ennen se oli viikkoja, vaikka olutta tai vastaavaa juon joka päivä tai lähes joka päivä 10 vuoden sisään.

[ 14 viestiä | ]