natsi tulos natsi tulos
Chuck Norris Chuck Norris
Granit Granit
Skeittarit kaahaa Skeittarit kaahaa
Keimo pisti kimchit tulille Keimo pisti kimchit tulille
Turri Turri
Suonet paukkuu Suonet paukkuu
Matka-kass Matka-kass
Niilon Saab Niilon Saab
tarkkuutta sanoihin tarkkuutta sanoihin
Täti pähkinä Täti pähkinä
Ihania mummoja Ihania mummoja
Jääkaapilla Jääkaapilla
soumi apu soumi apu
Sateensuojassa Sateensuojassa
takaa-ajoa takaa-ajoa
Kahvittelusta L Kahvittelusta L
Viharikollisuuden eskaloituminen Viharikollisuuden eskaloituminen
Miksi yle ei uutisoi tästä? Miksi yle ei uutisoi tästä?
Keuli Keuli
Kissa kuiskaa Kissa kuiskaa
Ihana nainen Ihana nainen
Muna Muna
Painoraja ylittyi Painoraja ylittyi
 673 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 20.06.2024 08:45:09
[ + 0 | ]

Juhannus alko(i)

[71321] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [1824x2520] [] []
tiedosto.jpg

denssii

viinaa

(10)

juhannus

(36)
21.06.2024 11:04:03 | 11:04:32
#628977 [+-] Piilota Suosittele

>>628976
eiks toi ole pussinuuskaa? tai nikotiinipusseja, sama asia? Niitä merkkejä on ruotsissa ihan vitusti ettei millään voi tietää kaikkia. Sekä ihan samannäkösiä?

23.06.2024 22:03:22
#629817 [+-] Piilota Suosittele

>>628977
Pussinuuska ja nikotiinipussit ei oo sama asia :D Eikä oo saman näkösiä ku yleensä pussinuuska o valkonen pussi ja nuuska nyt on nuuska värinen eli paskan ruskee. Nikotiinipussit voi toki olla periaatteessa minkä värisiä vaan mutta niissä ei oo tupakkaa.

23.06.2024 22:09:20 | 22:10:04
#629820 [+-] Piilota Suosittele

>>629817
Siis, mä tarkotin että nuuskakiekot on ihan samannäkösiä. Helposti menee sekasin kumpaa toi on, kun ei tiedä brändejä. Näkyy vain kiekot, ei pusseja

24.06.2024 12:42:56
#629876 [+-] Piilota Suosittele

>>629820
Nojuu, tossa siberiassa näkyy pussit kyl, yhes lukee "nicotine pouches" ja toises "tobacco free". Mutta joo on ne kyllä käytännössä samannäkösiä kiekkoja.

24.06.2024 13:53:50
#629885 [+-] Piilota Suosittele

>>629880
No ei varmasti hyvää tee, mutta ei se juurikaan pahaa tee, eli nuuskaan verrattuna lääkettä. Nikotiini toki on myrkkyä, mutta jooh juuh.

[ 15 viestiä | ]