...mutta osaatko nimetä heidät? ...mutta osaatko nimetä heidät?
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
kyllä abortti pitäis kieltää kyllä abortti pitäis kieltää
Perkele aina käy noin Perkele aina käy noin
Nenässäni ei ollut yhtään mitään >:3 Nenässäni ei ollut yhtään mitään >:3
Turpa kii banaani! Turpa kii banaani!
Kymysys Kymysys
Turhake Turhake
mihin vittuun tää touhu on menossa. mihin vittuun tää touhu on menossa.
Likaiset konsoliali-ihmiskasuaalit..! Likaiset konsoliali-ihmiskasuaalit..!
orja orja
Voittajafiilis :3 Voittajafiilis :3
"Anna kun setä pussaa..." "Anna kun setä pussaa..."
Venäläisiä sinkkuja Venäläisiä sinkkuja
Takaovi Takaovi
Tasa arvo Tasa arvo
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien... Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien...
Tää lelu on syvältä t. shibe >:3 Tää lelu on syvältä t. shibe >:3
Dappelu :3 Dappelu :3
Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa
Isildur käyttääkin tarrakenkiä Isildur käyttääkin tarrakenkiä
Keskiviikon cocktail Keskiviikon cocktail
Bendeleen bendele! >:3 Bendeleen bendele! >:3
muuvit muuvit
 938 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.46 MB, 1 tiedosto, 02.05.2024 13:47:01
[ + 2 | ]

IT-niksi

[70301] [a207ba19ddfd7d7d.mp4] [3.46 MB] [420x236] [19.36s] [] []

netti

(24)  · 

nopeus

(8)  · 

vinkki

(15)
02.05.2024 18:43:35
#618044 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän tein näin 20 vuotta sitten, mutta sitten naapurin reititin alkoi sulamaan ja se löysi salaluukkuni olohuoneesta sen ruokakomeroon, josta kuljin reitittimelle ja varastamaan ruokakomerosta aina Coco Popseja. Sitten se löysi myös mun servukoneen sieltä ruokakomeron ylähyllyltä ja sinne meni mun YnHubit.

Mutta mulla on vielä 100 metrin verkkojohtokelasta ainakin 80 metriä jäljellä. Jokunen RJ45 -pääkin lienee tallessa ja pihditkin on jossain.

03.05.2024 00:15:11
#618075 [+-] Piilota Suosittele

>>618044 Yks tiedossa oleva tapaus taisi olla, kun muutti asuntoon
niin huomasi, että täällähän toimii netti vaikka mitään ei ollut papereissa luvattu.
Siinä se useamman vuoden asu ja kun oli muuttopäivä jo varattu ja
taloyhtiö ilmoitteli jostakin isommasta huollosta liittyen laajakaistoihin.

Selvisi, että asuntoihin ei kuulunut ilmaista taloyhtiön nettiä, vaan
jostakin kummansyystä asunnon edellisen asukkaan liittymä oli jäänyt katkaisematta
operaattorin puolesta.

No suottapa sitä enää nostamaan sen kummempaa meteliä, jos
operaattori oli ryssinyt ja antanut hänen nauttia ilmaisesta 100/100 kaistasta
useamman vuoden.

[ 5 viestiä | ]