lajittelua lajittelua
poni poni
statsejako? statsejako?
Kiukuttaa >:3 Kiukuttaa >:3
Muhkua Muhkua
Let s kou Let s kou
soppa soppa
A cruel jews' thesis A cruel jews' thesis
kohta mennään :3 kohta mennään :3
Sunnuntaiajelija edessä Sunnuntaiajelija edessä
tassuttelua :3 tassuttelua :3
Rape Trap Rape Trap
Mestari töissä Mestari töissä
Dyson Dickin Dyson Dickin
Huutista Huutista
Ne lääkkeet.. Ne lääkkeet..
STIG - Kuningaskobra OGUM STIG - Kuningaskobra OGUM
Sunnuntain kikkeli Sunnuntain kikkeli
alpha alpha
Tähtitiedettä Tähtitiedettä
Emma Watson Emma Watson
nyt on näin nyt on näin
tutti suuhun tutti suuhun
haha ei juma mikä äijjä toi real The Wolf of Wall Street haha ei juma mikä äijjä toi real The Wolf of Wall Street
 764 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto, 14.05.2018 16:35:02
[ + 2 | ]

Dappelu :3

[11914] [received_369432193567031.mp4] [4.33 MB] [352x288] [] []

14.05.2018 18:13:07
#56580 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi en enää ole reiluun 15vuoteen asunut tommosen paskasakin naapurissa. Hämeenlinnan jukola (lempinimi kosovo) sahratie 3-5, 12-16h känni ääliöiden, sekakäyttäjien ja nistien huutoa ja mölyä joka päivä. Oli turvaton ja samaan aikaan turvallinen lähiö kun poliisit ajo lähiössä koko ajan rinkiä ja välillä lähes päivittäin kävivät haku tai ojennus keikalla naapurustossa.

15.05.2018 02:03:08
#56688 [+-] Piilota Suosittele

"Kyllä yks mies pihalle lähtee... Vaikka pienemmästäkin torpasta" Hienoja viisauksia. Yritti kuitenkin kun joskus kuullu muttei ymmärtäny miten sananlaskut toimii.

12.06.2020 03:34:30
#353443 [+-] Piilota Suosittele

Nii'in. Näin se lähtee homojutuista kiinnostuneilla perseen rassaajilla, mutta sitten tuleeki yht'äkkiä mieleen että ei se nyrkki kuulukkaan perseeseen vaan toisen leukaperään. Sitten ollaankin Ilta-Lehdyköiden kakkosuutisena, että känniset homppelit piti vähän esileikkiä, mutta eivät päässeet yhteisymmärrykseen siitä, että kumpi fistaa kumpaa. Sitten tuli raatoja ja viiden vuoden loma valtion kustantamana. Tuommoset ku näkee menevän johonki erämaakämppään niin ei muuta ku pölli oven eteen ja tuikkaa tuleen. Säästyy kaikkien aikaa ja vaivaa.

[ 8 viestiä | ]