Toi käymisteitse valmistettu on ihan perseestä. Pontikka ruokakauppoihin ainoana alkoholijuomana (tai liuottimena) ilman alkoholiveroa ja sosiaalimenot vähenevät kummasti.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Pätee myös perjantaihin
Kova kuin kivi, veli 2
Kalja on nestemäistä
Lasta takapuoleen
mitä sinä teit 16 vuotiaana?
Kyllä halvallakin jotain vielä saa
Aina voi ottaa vielä yhden
Fingerpori
Mahtoiko olla liukasteet valmiina
Uusi pulloteline
Ei ole baarit vielä auki
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
karaokeilta
Mummo
olutta on...
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)